زمان آغاز نقل و انتقلات زمستانی فوتبال ایران مشخص شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال ایران
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: بازه زمانی نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر از ۱۵ بهمن آغاز نمی‌شود و قطعا بعد از پایان دور رفت و انجام مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر نقل و انتقالات نیم فصل شروع خواهد شد که تاریخ دقیق آن به زودی اعلام می‌شود. 

به گزارش ایرنا، فریبرز محمودزاده درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل فوتبال ایران، اظهار داشت: بازه زمانی نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر بیستم از ۱۵ بهمن آغاز نمی‌شود و  قطعا بعد از پایان دور رفت و انجام مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر نقل و انتقالات نیم فصل شروع  خواهد شد که تاریخ دقیق آن به زودی اعلام می‌شود.

 

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: در این فصل به دلیل انتشار ویروس کرونا و شرایط خاص حاکم بر فوتبال ایران و جهان به دلیل بیماری کوید ۱۹ حتی امکان عدم برگزاری مسابقات نیز وجود داشت و بر همین اساس طبق قوانین TMS  فیفا همزمان با اعلام زمان نقل و انتقالات ابتدای فصل باید زمان نقل و انتقالات نیم فصل نیز اعلام می‌گردید.

 

وی افزود:  اکنون که برنامه دقیق پایان نیم فصل مسابقات اعلام شده  بنابراین زمان دقیق نقل و انتقالات زمستانی نیز تعیین و اعلام می‌شود که این بازه زمانی قطعا بعد از پایان دور رفت مسابقات خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------