یوونتوس در غیاب رونالدو صعود کرد/بارسلونا با گلزنی مسی در جمع 8 تیم پایانی قرار گرفت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال
دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایتالیا با پیروزی خانگی تیم فوتبال یوونتوس و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی ادامه یافت. 

به گزارش  تسنیم، در دومین شب از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایتالیا، چهارشنبه شب تیم فوتبال یوونتوس در تورین میهمانش تیم اسپال را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و صعودی آسان را به مرحله بعدی تجربه کرد.

 

در این بازی که یوونتوس به ستاره پرتغالی‌اش کریستیانو رونالدو استراحت داده بود، آلوارو موراتا در دقیقه 16 از روی نقطه پنالتی، جانلوکا فرابوتا در دقیقه 33، دژان کولوسفسکی در دقیقه 78 و فدریکو کیه‌زا در دقیقه 4+90 برای بانوی پیر گلزنی کردند تا این تیم در جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها قرار بگیرد و در مرحله نیمه نهایی با رقیب دیرینه‌اش اینتر روبه‌رو شود، دیداری که به دربی ایتالیا موسوم است. این بازی روز دهم فوریه 2021 برگزار می‌شود.

 

از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا یک بازی دیگر باقی مانده است که این بازی امشب (پنجشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران میان تیم‌های ناپولی و اسپتزیا در شهر ناپل برگزار خواهد شد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال

جام حذفی اسپانیا| بارسلونا با گلزنی مسی در جمع 8 تیم پایانی قرار گرفت

تیم فوتبال بارسلونا با کسب یک پیروزی خارج از خانه مقابل تیم رایووایکانو جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا را کسب کرد.

 

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا‌دل‌ری، چهارشنبه شب تیم فوتبال بارسلونا موفق شد میزبان دسته دومی‌اش تیم رایووایکانو را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها صعود کند.

 

لیونل مسی در دقیقه 69 گل نخست بارسلونا را پس از باز شدن دروازه این تیم در دقیقه 63 توسط فران گارسیا، زد تا کار را به تساوی بکشاند. پس از او هم فرنکی دیونگ در دقیقه 80 گل برتری میهمان کاتالان را به ثمر رساند.

 

در دو بازی باقیمانده از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، امروز (پنجشنبه) از ساعت 21:30 به وقت تهران گرانادا میهمان تیم ناوال‌کارنرو است و از ساعت 23:30 آلکویانو (شگفتی‌ساز مسابقات که در مرحله قبلی رئال مادرید را حذف کرد) میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------