واکنش سرمربی پورتو به مقایسه طارمی با مهاجمان بنفیکا و اسپورتینگ



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
یکی از سوژه‌های این روزهای فوتبال پرتغال کیفیت مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو نسبت به مهاجمان رقیب است. 

به گزارش مهر، مهدی طارمی در این فصل به تیم پورتو پرتغال پیوست و در این تیم بزرگ موفق شده تاکنون ۱۱ گل (۷ گل در لیگ و ۴ گل در جام حذفی) به ثمر برساند.

 

طارمی با عملکرد خوبش، تاثیرگذارترین بازیکن پورتو از سال ۲۰۱۵ بوده و خیلی‌ها امیدوار هستند این فصل به عنوان آقای گلی پرتغال برسد.

 

مقایسه کیفیت طارمی و قیمت او نسبت به مهاجمان اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا که رقبای اصلی پورتو هستند، این روزها به یکی از سوژه‌های رسانه‌های پرتغال تبدیل شده است.

 

این موضوع یکی از سئوالاتی بود که خبرنگاران پرتغالی در نشست خبری پیش از بازی پورتو با بلننسز از «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو پرسیدند.

 

کونسیسائو درباره اینکه آیا فکر می‌کند پورتو با طارمی خرید بهتر و ارزانتری را نسبت به رقبا و در مقایسه با «داروین» از بنفیکا و «پائولینو» از اسپورتینگ انجام داده است؟ گفت: می‌خواهید چه بگویم؟ (می خندد) آنچه می‌توانم بگویم این است که ما از طارمی، اوانیلسون، مارگا و تونی مارتینز راضی هستیم.

 

سرمربی پورتو افزود: درست است که بعضی از بازیکنان بیشتر بازی می‌کنند اما این بخشی از پروسه این فصل است. من از این چهار بازیکن راضی هستم. فقط با داشتن سطح بالایی در تمرینات و داشتن چنین رقابت خوبی در تیم، آنها می‌توانند ارزش خود را نشان بدهند. مهم است که در مورد بازیکنان خود صحبت کنیم نه دیگران.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------