آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

بازگویی وقایع پشت پرده از وضعیت بازیکنان استقلال؛ هشتگ اخراج مدیران استقلال!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
بازگویی وقایع پشت پرده از وضعیت بازیکنان استقلال، هواداران این تیم را مقابل مدیران قرار داده است.

 به گزارش ایلنا، برتری تیم تحت هدایت محمود فکری در بازی خانگی برابر نساجی مازندران و کسب سه امتیاز برای آبی پوشان یک شکست بزرگ برای مدیران این باشگاه محسوب می‌شود؛ مدیرانی که طی ساعات گذشته پس از پایان جدال هفته چهاردهم بیشتر از گذشته مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته‌اند.

 

استقلال که فصل را با انتخاب دیرهنگام سرمربی، مشکل زمین تمرین، پنجره نقل و انتقالات بسته و مشکلات اینچنینی آغاز کرد با هدایت محمود فکری با گذشت ۱۴ هفته به ۲۶ امتیاز رسیده و با اختلاف کم نسبت به رقبا در صدر جدول رده بندی جای دارد.

 

استقلال با وجود صدرنشینی تحت هدایت فکری طی هفته‌های گذشته همواره مورد انتقاد هواداران قرار داشت که چرا بازیکنان این تیم زیبا بازی نمی‌کنند؟ بخشی از پاسخ به این سوال پس از مسابقه برابر پرسپولیس در شهرآورد مشخص شد. 

 

اظهارات وریا غفوری پس از تساوی برابر تیم یحیی گل محمدی نشان داد بازیکنان این تیم از مشکل مالی رنج می‌برند و ضمن طلب از فصل گذشته در فصل جاری هم زیر ۳۰ درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند که در نوع خود جالب توجه بود.

 

پس از بازی مقابل پرسپولیس، آبی پوشان برابر تراکتور به برتری رسیدند و پس از این مسابقه مقابل سایپا شکست خورده و برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی رسیدند تا انتقادات از کادرفنی به اوج خود برسد. تیم فکری همچنان متهم بود که به رغم عدم ارائه بازی چشم نواز در نتیجه‌گیری هم منظم عمل نکرده و نوسان موجب شده تا صدرنشینی به خطر بیفتد.

 

فکری که در روز دوشنبه هفته گذشته از شرایط ابراز رضایت داشت و البته ضعف‌هایش را پذیرفت با این وجود اظهاراتی در مورد مشکلات نداشت و به صورت واضح بیان نکرد که دلایل عدم ارائه نمایش منظم و بدون عیب از سوی بازیکنانش چه بوده تا اینکه اعتراض وریا غفوری و همینطور صحبت‌های پس از مسابقه بازیکنان به وضوح نشان داد که چه شرایطی در این تیم پایدار است.

 

داریوش شجاعیان در غیاب وریا غفوری، کاپیتان استقلال اولین بازیکنی بود که در میسکدزون ورزشگاه آزادی درباره مشکلات این تیم به صورت واضح صحبت کرد:«شاید قشنگ نباشد، اما باشگاه استقلال برای وعده‌های غذایی خود در هتل هم مشکل دارد. شاید برخی‌ها بدشان بیاید که من این حرف را بزنم، اما هر بار که به هتل می‌رفتیم دو مدل غذا داشتیم. مگر می‌شود تیمی یک مدل غذا داشته باشد؟ شاید بازیکنی کلاً گوشت دوست نداشته باشد. مگر می‌شود تیمی اینگونه باشد؟ تیمی با این همه هوادار نباید اینگونه باشد. از اول فصل پشت هم بودیم ولی ما حس می‌کنیم تنهاییم و کسی را نداریم. با اینکه صدر جدولیم ولی هجمه علیه ما زیاد است. هواداران ما خیلی فهیم هستند، اما یک سری آن وسط رفتارهایی می‌کنند که سایر هواداران را هم گمراه می‌کنند.»

 

فرشید اسماعیلی ضمن بیان مشکلات کنایه‌هایی به عدم حمایت مدیریت باشگاه داشت: «اگر دوست ندارید تیم نتیجه بگیرد خب رک بگویید. اگر نمی خواهید محمود فکری بماند خب رک بگویید. اینقدر مرد هست که ول کند و استعفا بدهد. واقعا شرایط عجیب و غریب است. اینجا استقلال است اما امکاناتش در حد تیمهای ته جدولی است ولی متاسفانه مردم و هواداران فقط 90 دقیقه بازی را می بینند.»

 

ارسلان مطهری دیگر بازیکنی بود که به پرسی سرو کردن غذاهای بازیکنان اشاره کرده و سپس به مدیریت باشگاه اعتراض کرد:« شرایط که افتضاح است و نمی دانم که آقای مددی چه می کند ولی فکر می کنم می توانند بیایند و بگویند مشکل چیست. می گویند فلانی اینقدر کمک کرده و فلانی اینقدر. ما هیچی ندیدیم.»

 

به غیر از مشکل زمین تمرین، وضعیت پرداختی و همینطور تغذیه بازیکنان، بدنسازی هم یکی از مشکلاتی بوده که روی نحوه عملکرد این تیم تاثیر داشت. شجاعیان همچنین در این باره گفت: «آیا استقلال نباید یک باشگاه بدنسازی داشته باشد؟ من هفته پیش بعد از دو ماه یک جلسه به باشگاه بدنسازی رفتیم. 4 تا دستگاه بدنسازی در زمین تهرانسر وجود دارد که هر روز با آن‌ها تمرین می‌کنیم. مگر می‌شود چنین چیزی؟ من نمی‌دانم مقصر کیست ولی کمی ما را حمایت کنند. ما خیلی تنها هستیم.»

 

اظهارات شفاف بازیکنان درخصوص وضعیتی که داشتند به صورت کامل نظر جامعه هواداری که از ورزشگاه‌ها دور هستند را در فضای مجازی به سمت دیگری برد و در واقع توپ در زمین مدیریت استقلال افتاد. اظهارات هوادارانی که پس از رویارویی با سایپا معتقد بودند برای جلوگیری از عدم بروز مشکلات حاد در نتیجه‌گیری حتی باشگاه باید با فکری قطع همکاری کند به یکباره حامی این سرمربی در مقابل کمبودها شدند و این بار هشتگ‌ها و توییت‌ها در مقابل مدیریت برای استعفای آنها پررنگ شد.

 

واکنش محمود فکری در بامداد امروز هم نشان داد حتی او به مشکلات گلایه دارد اما تصمیم گرفته برای جلوگیری از ایجاد حاشیه و به قول خودش «دشمن شادکنی» از صحبت درباره کمبودهای استقلال جلوگیری کند؛ البته این برخورد فکری هم در نوع خودش جالب است چرا که او به عنوان سرمربی تا همین دیروز مورد هجمه قرار داشت اما صحبتی درباره مشکلات به صورت شفاف نداشت.

 

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مدتی است از صحبت با رسانه‌ها جلوگیری کرده و حتی پس از خروج هروویه میلیچ از تهران - بازیکنی که کماکان وضعیت مشخصی ندارد - آنها تصمیم گرفتند حجت نظری به عنوان سخنگوی باشگاه درخصوص مسائل مربوط صحبت کند. اکنون پس از اظهارات بازیکنان و برملا شدن پشت پرده نمایش‌ها سینوسی این تیم قابل پیش بینی است که اعضای کادر مدیریتی باشگاه که باید برای جلوگیری از محرومیت در پنجره نقل و انتقالات آینده طلب نیکولای بودوروف را هم پرداخت کنند، به این موضوع واکنش نشان بدهند و به سکوت‌شان پایان بدهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------