پاشازاده: آذری جهرمی می‌خواهد برای خودش رأی جمع کند تا به مجلس برود/ حمایت پیروانی از وزیرارتباطات



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مهدی پاشازاده
مهدی پاشازاده صحبت هایی را در مورد کری خوانی وزیر ارتباطات عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، مهدی پاشازاده گفت:حرکت وزیر ارتباطات کری‌خوانی نبود بلکه بی‌ادبی بود. آقای وزیر در اواخر دولت می‌خواهد برای خودش رأی جمع کند تا به مجلس برود که قطعا پرسپولیسی‌ها به او رأی می‌دهند. ما در فوتبال آلمان هم که بودیم چنین رفتاری را از مسئولین ندیدم. 

 

او ادامه داد:

 این که حواشی در استقلال روز به روز بیشتر می‌شود به ضعف اطلاع‌رسانی باشگاه برمی‌گردد الان نقش مدیریت در استقلال خیلی مهم است اما شفاف‌سازی وجود ندارد؛ به طور مثال در قضیه میلیچ. هواداران حق دارند که از این وضعیت ناراضی و ناراحت باشند. ما خودمان زمانی در استقلال کاپیتان بودیم و خیلی از مشکلات را حل می‌کردیم. 

 

پاشازاده در مورد وریا غفوری گفت:

الان نه وریا غفوری صحبت می‌کند نه مدیریت. چند وقتی است فقدان یک نفر در استقلال که بتواند حواشی را جمع کند، احساس می‌شود. به نظرم تغییر سرمربی چاره مشکلات نیست. هیات مدیره باید یک تصمیم مشخص بگیرد. 

 

 

عکس | حمایت افشین پیروانی از آذری جهرمی با وعده پنجمین قهرمانی

 

سرپرست پرسپولیس با قرار دادن تصویری از وزیر ارتباطات به حواشی چند وقت اخیر واکنش نشان داد.

 

به گزارش همشهری‌آنلاین، برتری پرسپولیس با ۵ گل برابر گل گهر سیرجان با کری جنجالی آذری جهرمی همراه شد که طی روزهای اخیر حواشی زیادی به همراه داشته و پاسخ وزیر ارتباطات در این خصوص را در پی داشت.

 

اکنون در شرایطی که استقلالی‌ها نسبت به این کری آذری جهرمی واکنش تندی نشان داده‌اند، افشین پیروانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس با قرار دادن تصویری از وزیر ارتباطات به حمایت از وی پرداخته است. افشین پیروانی با قرار دادن ایموجی ۵ جام، این وعده را هم داده که سرخ‌ها در این فصل به دنبال گلات قهرمانی خواهند بود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,افشین پیروانی  آذری جهرمی

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , آذری جهرمی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------