مطبوعات اسپانیا | مسی چگونه در بارسا می‌ماند؟ / کومان محکوم به برد در اولین فینال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , مسی
مطبوعات اسپانیا در خصوص آینده مسی، عدم تمدید قرارداد واران و رئال مادرید و دیدار حساس امشب بارسلونا و سویا در لالیگا صحبت کردند. 

به گزارش فارس، مطبوعات اسپانیا در روز شنبه 9 اسفند – 27 فوریه در خصوص مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

 

بررسی روزنامه‌های روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

 

مارکا جلد امروز خود را به آینده مسی و ابهامات در خصوص تصمیم این بازیکن اختصاص داد و نوشت: مسی درها را در بارسلونا باز کرده است.

 

این نشریه مادریدی مدعی شد که ستاره آرژانتینی، تصمیم خود مبنی بر رفتن یا ماندن در بارسا را در پایان فصل با توجه به «وضعیت اقتصادی» باشگاه علنی خواهد کرد. این رسانه معتقد است که کاندیداهای بارسلونا می‌خواهند با قول خرید بازیکنانی بزرگ چون ارلینگ هالند، سرخیو آگوئرو، روبرتو فیرمینو و انگولو کانته، مسی را متقاعد کنند که در این تیم بماند.

 

آ.اس چاپ مادرید تیتر «واران در پنجره نقل و انتقالات» را به روی جلد برد و از عدم تمدید رئال با این بازیکن نوشت. مدافع فرانسوی تا پایان 2022 با کهکشانی‌ها قرار دارد و به نظر می‌رسد که این تیم نمی‌خواهد با او تمدید کند.

 

آ.اس رقم واران را 70 میلیون یورو تخمین زده است و باید دید چه آینده‌ای پیش روی ستاره مادرید خواهد بود.

 

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا با تیتر «اولین فینال» از تقابل حساس امشب بارسلونا و سویا نوشت. این 2 تیم ابتدا امروز از ساعت 18 و 45 دقیقه به مصاف هم می‌روند و پس از آن چهارشنبه شب دیدار برگشت کوپادل‌ری را برگزار خواهند کرد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , مسی

موندو دپورتیوو نوشت که بارسلونا با بازگشت آرائخو و مارتین بریت ویت نفس گرفته و می‌خواهد با مسی به پیروزی دست پیدا کند.

 

اسپورت چاپ بارسلونا تیتر «جدال در پیس‌خوان» را به روی جلد برد و از تقابل حساس امشب با سویا نوشت. این رسانه در ادامه صحبت کرد که اگر بارسلونا می‌خواهد در لیگ امید داشته باشد باید در این مسابقه به برتری دست پیدا کند.

 

در جدول لالیگا، اتلتیکومادرید با یک بازی کمتر و 55 امتیاز صدرنشین،  رئال مادرید با 52 امتیاز دوم، بارسلونا با 50 امتیاز سوم و سویا با 48 امتیاز و یک بازی کمتر در رده چهارم قرار دارد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , مسی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------