واکنش علی نژاد به ادعای علی کریمی و مهندسی بودن انتخابات فوتبال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , علی نژاد
معاون وزیر ورزش و جوانان به ادعای علی کریمی مبنی بر مهندسی بودن انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد. 

به گزارش مهر، مهدی علی نژاد در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال به خبرنگاران گفت: خوشبختانه انتخابات در شرایط خوب، آرام و دموکراتیک انجام شد. رقابت نزدیکی بود و پیش بینی می‌شد انتخابات به دور دوم کشیده شود. به عزیزی خادم بابت انتخابش تبریک می گویم. امیدوارم او و هیات رئیسه جدید روزهای بهتری را برای فوتبال رقم بزنند. وزارت ورزش مثل سابق حامی مجموعه فوتبال خواهد بود.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شد وزارت ورزش در انتخابات گزینه دارد، تصریح کرد: از قبل گفته بودیم که گزینه‌ای در انتخابات نداریم. اعضای مجمع افراد عاقل و صاحب اندیشه‌ای هستند و خودشان بر اساس شناخت نسبت به گزینه‌ها رای دادند.

 

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه علی کریمی گفته بود انتخابات مهندسی شده و روز مهندس را با کنایه تبریک گفته بود، تاکید کرد: من که پزشک هستم نه مهندس. اگر تبریک هم گفته است شاید با شما بوده که مهندس هستید!

 

علی نژاد درباره غیبت سلطانی فر وزیر ورزش در مجمع و شائبه قهر او، یادآور شد: همزمان ستاد ملی جوانان باید به ریاست سلطانی فر تشکیل می‌شد. بحث قهر در کار نیست.

 

وی درباره مطالبات ایران از فیفا، اظهار کرد: نزدیک به ۵-۶ میلیون دلار از فیفا می‌خواهیم. امیدواریم با رفع تحریم‌ها امکان برای ایران فراهم شود تا به این منابع دست یابیم. از مسیرهای مختلف اقدام شده است ولی به دلیل تحریم‌ها و نظام بانکی نمی‌توان کاری کرد. فیفا علاقه دارد این پول را بدهد ولی باید از طریق بانک منتقل شود و تا الان امکانش فراهم نشده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------