پیام رونالدو در آستانه مصاف یوونتوس و پورتو در لیگ قهرمانان



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در آستانه رویارویی بانوی پیر و پورتو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از هم‌تیمی‌هایش خواست که حریف را دست‌کم نگیرند.

به گزارش تسنیم، کریستیانو رونالدو در آستانه بازی امشب (چهارشنبه) یوونتوس و پورتو در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال پیامی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر منتشر و نماینده کشورش را حریفی سرسخت برای بانوی پیر توصیف کرد.

 

رونالدو نوشت: یک بازی بسیار مهم مقابل تیمی بسیار قدرتمند داریم. من فقط می‌توانم امیدوار باشم که این بازی سرآغاز یک مسیر طولانی برای رسیدن ما به فینال باشد. برای حریف احترام قائلیم، برای کسب پیروزی انگیزه داریم و روی اهداف‌مان صد درصد تمرکز کرده‌ایم. بچه‌ها به پیش!

 

رونالدو در حالی به کشور خودش سفر کرده است و مقابل پورتو به میدان می‌رود که تنها دو گل دیگر می‌خواهد تا به رکورد آلساندرو دل‌پیرو کاپیتان سابق یوونتوس به‌عنوان بهترین گلزن تاریخ این تیم در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

 

از زمان تغییر نام مهمترین تورنمنت باشگاهی اروپا از جام باشگاه‌های اروپا به لیگ قهرمانان اروپا در سال 1992، آلساندرو دل‌پیرو با 9 گل بهترین گلزن یوونتوس در مراحل حذفی این تورنمنت بوده است. رونالدو که تنها گلزن یوونتوس در مراحل حذفی این رقابت‌ها در دو فصل اخیر بوده است در کنار فیلیپو اینزاگی با هفت گل، در رده دوم قرار دارند و دیوید ترزگه، گونسالو ایگواین و پائولو دیبالا هر سه با پنج گل در جایگاه سوم هستند.

 

تیم فوتبال یوونتوس امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران میهمان پورتو است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------