آغاز نقل و انتقالات لیگ یک از ۱۹ اسفند/ تاوان سخت فسخ یک طرفه قراردادها



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور، گفت: فصل نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ برتر از ۲ اسفند و لیگ آزادگان از ۱۹ اسفند نیز آغاز می شود. 

فریبرز محمودزاده، در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا و بازدید از زیرساخت‌های استادیوم وحدت این شهرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با نزدیک شدن به پایان نیم فصل لیگ برتر فوتبال، پس از اتمام بازی معوقه تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان در روز جمعه ۱ اسفند ماه، زمان نقل و انتقالات از فردای آن روز آغاز می شود.

 

وی ادامه داد: این فرصت از دوم اسفندماه ماه آغاز و تا پایان وقت اداری ۲۸ اسفندماه تداوم می یابد.

 

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی هر تیم لیگ برتر می‌تواند شش بازیکن را به لیست خود اضافه کند، تصریح کرد: این مهم زمانی محقق می‌شود که تیم ها جای خالی را در لیست خود داشته باشند.

 

محمودزاده با بیان اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم هستند، خاطرنشان کرد: به محض اینکه فرآیند نقل و انتقالات بازیکنان به اتمام برسد، تیم ها می توانند از هفته ۱۶ تا ۱۸ از بازیکنان جدید در جمع خود استفاده کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت لیگ آزادگان هم اشاره کرد و گفت: پس از پایان دور رفت در روز ۱۹ اسفندماه سال جاری، تیم های لیگ آزادگان می توانند تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ نقل و انتقالات خود را انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه حل مسایل بین المللی تیم ها از الزامات است تا با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات مواجه نشوند، تصریح کرد: در بخش داخلی باید کمیته های تعیین وضعیت، مجوزهای لازم را صادر کنند.

 

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در ادامه به فسخ یک طرفه قرارداد بازیکنان به عنوان یک مشکل جدی نام برد و توضیح داد: به هیچ عنوان بازیکنان به شکل یک طرفه اقدام به این کار نکنند، زیرا تاوان و تبعات دارد و در این زمینه محرومیت تعدادی از بازیکنان را در فصل گذشته شاهد بودیم.

 

وی با تأکید بر اینکه باید باشگاه ها مطالبات خود را انجام دهند تا از ورود پرونده ها در کمیته تعیین وضعیت جلوگیری کنیم، اضافه کرد: پرونده های زیادی را در خصوص فسخ های یک طرفه داریم که دقت نظر بازیکنان، باشگاه ها و انشای قراردادها اگر صحیح باشد، کمتر دچار مشکل می شویم.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------