رنکینگ جهانی؛ پرسپولیس 114، استقلال 225 (عکس)



رتبه بندی جهانی فوتبال دیتابیس در حالی اعلام شد که پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران و پنجمین تیم آسیاست. 

به گزارش  ورزش سه ، وبسایت فوتبال دیتابیس در رتبه بندی این ماه خود پرسپولیس را به عنوان بهترین تیم ایران معرفی کرده است. سرخ ها 1600 امتیاز دارند و پشت سر خود استقلال را با 1529 امتیاز می‌بینند. تیم فوتبال سپاهان که در لیگ برتر دوم است، اینجا به جایگاه سوم رسیده و تراکتور و فولاد نیز تیم های چهارم و پنجم هستند.

 

در رده بندی تیم های آسیایی الهلال همچنان پیشتاز است. پس از تیم آبی پوش ریاض نام کاوازاکی فرونتاله دیده می‌شود. این اگرچه سال پیش در آسیا به توفیقی نرسید اما باتوجه به قهرمانی در جی لیگ، همچنان تیم اول شرق محسوب می‌شود. تیم سو چونبوک موتورز کره جنوبی است و در حایگاه چهارم نیز نام الدحیل قطر دیده می‌شود. پرسپولیس تیم پنجم آسیاست و البته باتوجه به اختلاف کم، فرصت این را دارد که جایگاه الدحیل را بگیرد.

 

رنکینگ جهانی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

استقلال دیگر نماینده ایران نتوانسته در بین 10 تیم نخست باشد. اولسان هیوندای پس از قهرمانی در آسیا به جمع شش تیم برتر قاره رسیده و السد قطر هفتم است. گوانژو اورگراندد، پاختاکور تاشکند و بیجینگ گوان سه تیم دیگری هستند که بالاتر از استقلال قرار گرفته و مانع از حضور آبی ها در بین 10 قدرت فوتبال آسیا شده‌اند.

 

رنکینگ جهانی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 
رنکینگ جهانی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در رنکینگ جهانی پرسپولیس رتبه 114 را به دست آورده است. سرخ ها هنوز تا دو رقمی شدن رتبه شان فاصله دارند اما نکته جالب این است که امتیاز بیشتری را نسبت به مارسی، هلاس ورونا و فیورنتینا کسب کرده‌اند.

رنکینگ جهانی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

رنکینگ جهانی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

استقلال در رتبه بندی جهانی تیم 225 جهان به شمار می‌رود. دیگر نمایندگان ایران در رتبه جهانی وضعیت چندان خوبی ندارند؛ سپاهان 340اُم است و تراکتور در رتبه 491 جهانی جای گرفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------