یوونتوس به پورتو باخت و حذف شد/ طارمی پنالتی گرفت و اخراج شد



  لیگ قهرمانان اروپا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سریال ناکامی‌های بانوی پیر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با قبول شکست برابر پورتو در مجموع دو بازی رفت و برگشت ادامه پیدا کرد. 

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای شب نخست از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال یوونتوس در خانه برابر پورتو به میدان رفت و با وجود کسب پیروزی 3 بر 2 به خاطر باخت 2 بر یک بازی رفت و قانون گل زده بیشتر در خانه حریف مغلوب حریف پرتغالی‌اش شد تا وداعی زودهنگام با این رقابت‌ها داشته باشد.

 

در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو برای تیمش در دقیقه 18 یک پنالتی گرفت که منجر به گل اول تیم میهمان شد، اما او در دقیقه 54 (چند دقیقه پس از دریافت کارت زرد) به دلیل تعلل در از سر گرفته شدن بازی کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد. سرجیو اولیویرا دو بار در دقایق 19 (پنالتی) و 115 برای پورتو گلزنی کرد. در سمت مقابل فدریکو کیه‌زا دو بار در دقایق 49 و 63 برای یوونتوس گلزنی کرد و آدریو رابیو هم در دقیقه 117 سومین گل بانوی پیر را به ثمر رساند.

 

با این نتیجه مصاف دو تیم در دو بازی رفت و برگشت 4 - 4 مساوی شد، اما این پورتو بود که به خاطر گل زده بیشتر در خانه حریف به‌عنوان دومین تیم جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------