آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

پیروزی آسان بارسلونا برای سبقت از رئال مادرید با گل‌های مسی/ لئو به رکورد ژاوی رسید / پایان باخت‌های متوالی لیورپول با شکار «گرگ‌ها»



 بارسلونا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تیم فوتبال بارسلونا با کسب یک پیروزی آسان خانگی برابر اوئسکا در جدول رده‌بندی لالیگا از رقیب دیرینه‌اش سبقت گرفت. 

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌هفتم لالیگا، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ میهمان خود تیم اوئسکا را با نتیجه قاطع 4 بر یک شکست داد.

 

لیونل مسی دو بار در دقایق 13 و 90، آنتوان گریزمان در دقیقه 35 و اسکار مینگسا در دقیقه 53 گل‌های بارسلونا را به ثمر رساندند و تنها گل اوئسکا هم در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه اول از روی نقطه پنالتی توسط رافا میر به ثبت رسید.

 

بارسلونا با این نتیجه هجدهمین برد خود را در این فصل لالیگا کسب کرد و با 59 امتیاز ضمن سبقت از رئال مادرید به رده دوم جدول صعود کرد.

 

اوئسکای قعرنشین هم با قبول سیزدهمین باختش با 20 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

 

یکی از نکات مهم این بازی برابر شدن رکورد لیونل مسی کاپیتان آرژانتینی کاتالان‌ها با رکورد هم‌تیمی سابقش ژاوی هرناندس به‌عنوان رکورددار بازی برای بارسا با 767 بازی بود. همچنین مسی با دو گلش در این بازی شمار گل‌های خود در فصل جاری لالیگا را به 21 مورد افزایش داد و جایگاه خود را در صدر جدول برترین گلزنان این لیگ تثبیت کرد. نفر دوم لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید با 18 گل است.

 

لیگ برتر انگلیس| پایان باخت‌های متوالی لیورپول با شکار «گرگ‌ها»

تیم فوتبال لیورپول در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر انگلیس در خانه تیم ولورهمپتون به پیروزی رسید.

 

 بارسلونا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش تسنیم، پرونده دیدارهای هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه مولینکس بسته شد که در آن تیم فوتبال لیورپول موفق شد میزبان خود تیم ولورهمپتون را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

 

تنها گل این بازی را دیوگو ژوتا در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه اول به ثمر رساند تا تیمش سیزدهمین برد خود را در بیست‌و‌نهمین بازی‌اش (لیورپول یک بازی بیشتر انجام داده است) کسب کند و با 46 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اورتون، جای رقیب همشهری را در رده ششم جدول بگیرد. این اولین پیروزی لیورپول در لیگ برتر انگلیس پس از دو باخت خانگی متوالی‌اش برابر تیم‌های چلسی و فولام بود.

 

گرگ‌ها اما با قبول دوازدهمین باخت خود در این فصل لیگ برتر جزیره با 35 امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماندند. در دقایق پایانی بازی دروازه‌بان این تیم روی پاتریشیو به دلیل ضربه شدیدی که طی برخورد با کانر کوادی از ناحیه سر دریافت کرد، برای دقایقی بدون حرکت روی زمین افتاد و در نهایت روی برانکارد زمین بازی را ترک کرد. طولانی شدن روند رسیدگی به وضعیت این دروازه‌بان پرتغالی سبب شد که بازی با 17 دقیقه وقت تلف شده همراه باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------