آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

بازی صنعت نفت-استقلال لغو می‌شود؟/نام دانشگر از لیست آسیایی استقلال خط خورد!



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
استقلال قبل از سفر به جده برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید در آبادان به مصاف صنعت‌نفت برود. 

به گزارش دانشجو، مشکل اصلی اینجاست که آبادان به جمع شهرهای قرمز پیوسته و از نظر کرونایی در شرایط مناسبی قرار ندارد و از طرفی چند بازیکن استقلال کرونا گرفتند و به هرحال خطر این بیماری بقیه را هم تهدید می‌کند.

 

استقلالی‌ها در آخرین بازی خارج از خانه خود مقابل ماشین‌سازی بود که باشیوع دوباره ویروس کرونا مواجه شدند و 9 نفر از اعضای این تیم کرونا گرفتند. البته در این مورد باید سازمان لیگ نظر نهایی را بدهد اما استقلالی‌ها امیدوارند  بازی آبادان لغو شود تا با خیال راحت‌تری به جده سفر کنند.

 

 تا به امروز قرار است بازی روز شنبه استقلال و پیکان برگزار شود اما باید دید بازی بعدی آبی‌پوشان مقابل صنعت‌نفت در آبادان لغو می شود یا نه؟

 

نام دانشگر از لیست آسیایی استقلال خط خورد!

نام مدافع استقلال از لیست آسیایی این تیم خط خورده است.

 

به گزارش دانشجو، محمد دانشگر در بازی با پیکان در جام حذفی با فرشید اسماعیلی و بهزاد غلامپور درگیری پیدا کرد و فرهاد مجیدی او را از حضور در تمرینات منع کرد. 

 

در این بین شایعات زیادی به راه افتاده است که نام دانشگر در لیست تیم فوتبال استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد که این خبر صحت ندارد. فرهاد مجیدی با تصمیم قاطع خود حاضر نشد نام دانشگر را در لیست آسیایی تیم فوتبال استقلال قرار بدهد و تا این لحظه این بازیکن نمی تواند در لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش بازی کند. 

 

البته 19 فروردین ماه آخرین فرصت ویرایش لیست آسیایی استقلال است و فرهاد مجیدی می تواند 8 تغییر در لیست تیمش ایجاد کند که اضافه شدن نام دانشگر می تواند یکی از این تغییرات باشد.

 

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا مجیدی نام دانشگر را به لیست آسیایی این تیم اضافه می کند یا این بازیکن احتمالا تا آخر فصل از بازی کردن محروم خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------