آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آنچلوتی: اگر نیاز باشد با 7 مدافع و دو گلر بازی می‌کنیم | ژاوی: براوو رئال، لایق صعود بودند و حلالشان!

کارلو آنچلوتی معتقد است همه هواداران از صعود رئال خوشحالند و کسی به خاطر سبک بازی دفاعی مقابل سیتی ناراحت نشده است. به گزارش…

تشکر ویژه آذری از میزبانی عربستانی‌ها / پرسپولیسی‌ها همچنان منتظر دریافت ویزای هند



مدیرعامل باشگاه فولاد از رفتار محترمانه و مودبانه مقامات عربستانی در فرودگاه ریاض، تشکر کرد. 

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد ایران روز گذشته برای دیدار پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا به ریاض سفر کرد و البته رفتار مناسب سعودی‌ها با تیم فولاد باعث شد تا این تیم بدون هیچ مشکلی، فرودگاه ریاض را از مسیر سی‌آی ‌پی ترک کند و با اتوبوس‌های اختصاصی به هتل محل اقامت خود برود. 

 

این رفتار مناسب عربستانی ها، واکنش سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد را در پی داشته است، وی در صفحه شخصی خود نوشت:

 

سال ۱۹۷۱ دیپلماسی پینگ پنگ، جهان و روابط بین کشورها را دگرگون کرد. فوتبال به مراتب ورزش تاثیر گذارتر و قدرتمندتری در تاریخ ورزش جهان است، آن حد تاثیرگذار که به راحتی می‌تواند بسیاری از روابط دیپلماتیک را که به تیرگی گراییده بهبود ببخشد.

ورزش محل دوستی ،تشریک مساعی و انسانیت است، کاش همه چیز در قالب دوستی و محبت حرکت کند و مانند محیط ورزش دیگر محیط‌های موجود در  توسعه دوستی‌ها و روابط سختی های خاص خود را تسهیل کند.

 لیگ قهرمانان آسیا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

رفتار مقامات فدراسیون فوتبال عربستان در استقبال و امور مربوط به ورود تیم فولاد خوزستان ایران به ریاض، من را به یاد آن دیپلماسی معروف پینگ پنگ انداخت، رفتاری بسیار محترمانه و مودبانه که ما انتظارش را نداشتیم و به نوعی احساس غرور کردیم. شاید هم به خاطر حرکات و مصاحبه هایی بود که من قبل از ورود و پرواز به عربستان داشتم، ولی روی هم رفته باید بگویم:

 

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

نهال دشمنی بر کن که رنج بی شمار آرد .

شاید دیپلماسی فوتبال را دنبال کنند.خدا چه می‌داند .

به امید موفقیت و سربلندی ایران و ایرانی .

 

پرسپولیسی‌ها همچنان منتظر دریافت ویزای هند/ تداوم غیبت فرجی در جمع سرخ‌پوشان

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس همچنان منتظر دریافت ویزای هند برای سفر به گوا هستند.

 

 لیگ قهرمانان آسیا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا در آخرین بازی خود قبل از سفر به هند برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل نساجی به زمین می‌رود.

 

تمام اعضای کاروان این تیم برای سفر به گوا برای تکمیل مراحل اداری دریافت ویزای این کشور روز گذشته در دفتر کارگزار سفارت‌ هند حاضر شدند اما تا صبح امروز ویزای آنها صادر نشده است. با این وجود پرسپولیسی‌ها همچنان منتظر هستند تا ویزای شان تا دو روز دیگر که قرار است سرخ‌پوشان راهی گوا شوند، دریافت شود.

 

همچنین فرشاد فرجی که در روزهای اخیر به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا در تمرینات تیمش شرکت نخواهد کرد. قرار است اعضای تیم پرسپولیس امروز تست کرونا بدهند و فرجی هم این کار را انجام خواهد داد. البته با وجود منفی شدن تست اخیر این مدافع، کادرفنی و مدیر تیم از فرجی خواسته‌اند همچنان جدا از تیم باشد تا در صورت منفی شدن تست جدید خود به جمع سرخ‌پوشان اضافه شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------