اعتراض شدید باشگاه پرسپولیس به عدم ارائه پاسخ تست PCR / غیبت مدافع الوحده مقابل پرسپولیس



پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سخنگوی پرسپولیس گفت:از عصر روز گذشته پیگیر دریافت جواب تست ها هستیم اما هر بار جواب می‌دهند که باید منتظر باشیم و این انتظار و طولانی شدن روند اخذ جواب، نگرانی زیادی برای هواداران ایجاد کرده است. 

 به گزارش فارس، ابراهیم شکوری در خصوص تأخیر ۳۶ ساعته در ارائه جواب تست PCR اعضای کاروان تیم پرسپولیس ایران عنوان کرد :متاسفانه همانطور که پیش بینی می کردیم، با شرایط پیچیده ای روبرو هستیم. پیش از آغاز سفر به هند هم در مکاتبات رسمی بابت نگرانی از میزبانی هند، به کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) هشدار دادیم.

 

وی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس ادامه داد:از عصر دیروز پیگیر دریافت جواب تست ها هستیم اما هر بار جواب می دهند که باید منتظر باشیم و این انتظار و طولانی شدن روند دریافت پاسخ، نگرانی زیادی برای هواداران ایجاد کرده است.

 

سخنگوی پرسپولیس در جواب به این سؤال که چه اقداماتی برای پیگیری انجام شده، تصریح کرد :جدا از پیگیری از داخل هتل محل اقامت ، تماس های تلفنی پیاپی با مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون فوتبال هند و ایران داشتیم و از شب قبل نامه نگاری رسمی را ادامه دادیم و اعتراض شدیدمان به این وضعیت را اعلام کردیم.

 

شکوری عنوان کرد :در پاسخ به پیگیری ما اعلام شده تا ظهر امروز، تست ها آماده می شود و ترافیک کاری در بیمارستان را علت این تاخیر عنوان می کنند. بهرحال ، ما منتظر واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و پیگیری ها را تا زمان رسیدن به جواب نهایی، ادامه می دهیم.

 

غیبت مدافع تیم فوتبال الوحده در برابر پرسپولیس/رقیب گل محمدی بازی های سرخ پوشان را آنالیز کرد

 

مدافع راست الوحده امارات به دلیل مصدومیت بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. 

 سایت« الامارات الیوم» خبر داد تین کات سرمربی الوحده به محض ورود به هند اولین تمریناتش را پیش از دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد.

 

پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

سرمربی هلندی فیلم های بازی های قبلی پرسپولیس را تماشا کرد و به صورت ویژه به آنالیز سبک بازی سرخ پوشان پایتخت پرداخت. بعد نخستین تمرین مشخص شد محمد برغش مدافع راست تیم به دلیل مصدومیت نمی تواند در بازی اول مقابل تیم پرسپولیس ایران بازی کند و در این بازی غایب خواهد بود.

 

دیدار پرسپولیس با الوحده چهارشنبه آینده به میزبانی هند برگزار می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------