آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

نیمار: «امباپه» پسر طلایی پاری‌سن‌ژرمن است



نیمار امباپه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن گفت:‌ وقتی هوش و فروتنی کیلیان امباپه را در تمرین دیدم به خودم گفتم که او پسر طلایی تیم ماست.

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت فرانس فوتبال، «نیمار» که از سال ۲۰۱۷ به پاری‌سن‌ژرمن پیوست اما در این سال‌ها همیشه گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص آینده‌اش وجود داشت. علی‌رغم اخبار این فصل مبنی بر پیوستن دوباره او به بارسلونا، به نظر می رسد که این ستاره برزیلی در پاریس بماند چرا که او در آخرین مصاحبه‌اش از تاثیر «کیلیان امباپه» بر خوشحالی‌اش در پاری‌سن‌ژرمن مطالبی عنوان کرده است.   

 

نیمار در مورد هم‌تیمی خود اظهار کرد: او مطالب زیادی در راه فرانسوی بودن به من آموخت. امباپه ذهنیت فرانسوی را برای من توضیح داد.  بخش عمده‌ای از سازگاری خود را مدیون او هستم و بنابراین خوشحالم که اینجا حضور دارد.

 

نیمار امباپه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن ادامه داد: من تحت تاثیر شخصیت امباپه قرار گرفتم. کیلیان بسیار با ملاحظه است. او با همه خوشحال، مهربان و مودب است. امباپه شخصیت بسیار زیبایی دارد و به همین دلیل در اولین برخورد با هم خوب شدیم.   

 

مهاجم ۲۹ ساله پاری‌سن‌ژرمن تصریح کرد: البته من این فرصت را داشتم که او را در حین تمرین تماشا کنم. سرعت، دریبل، هوش و فروتنی او را در تمرینات می‌بینم. در آنجا بود که گفتم او پسر طلایی تیم ماست.

 

نیمار افزود: سرعت به تنهایی معنی ندارد. برای استفاده صحیح از آن باید هوشمند باشید و کیلیان نیز به همین شکل است. او نه تنها بسیار باهوش و سریع است، بلکه دارای یک مجموعه کامل و بزرگی از انواع دریبل‌زدن است.  

 

نیمار امباپه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------