مربی استقلال: پنالتی الدحیل مشکوک بود/ این چه بازی جوانمردانه‌ای است؟



 فوتبال استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مصدومیت سه بازیکن این تیم مقابل الدحیل، پنالتی این تیم قطری را مشکوک خواند و از برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقاد کرد.

به گزارش مهر، بعد از تساوی ۲-۲ تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر، فرشاد ماجدی، مربی تیم استقلال، در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

متن صحبت‌های ماجدی به شرح ذیل است:

* برنامه ریزی AFC فشار زیادی روی تیم‌ها وارد کرده و فشردگی بازی‌ها سبب شده میزان مصدومیت‌ها افزایش یافته و رفته‌رفته از کیفیت بازی‌ها کاسته شود.

 

* امروز مقابل تیم خوبی بازی کردیم که در جام باشگاه‌های جهان حضور داشت و حتی توانست تیم قدرتمند اولسان کره‌جنوبی را با ۳ گل شکست دهد. مقابل این تیم قدرتمند بازی کردیم. متاسفانه با وجود اینکه در دیدار اول برتر از حریف بودیم ولی نتیجه لازم را نگرفتیم. الدحیل امروز برای تساوی آمده بود و ما به دنبال شکست این تیم بودیم ولی متاسفانه فقط یک امتیاز کسب کردیم.

 

* متاسفانه وقتی ۲ بازیکن ما فرشید اسماعیلی، محمد نادری و شیخ را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، مجبور شدیم تغییر سیستم بدهیم و حتی در اواخر بازی با از دست دادن دیاباته چند دقیقه ۱۰ نفره کار کردیم. نتایج دیدارها حالا به ۲ بازی آخر کشیده ولی امیدوارم با برد در مسابقات آخر صعود کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

* باید بازی جوانمردانه انجام شود. در دیدار قبلی در حالی که ۳ - ۳ بودیم، یک پنالتی مسلم برای ما نگرفتند و در این بازی یک پنالتی مشکوک علیه ما گرفتند. ممکن بود با این پنالتی بازنده شویم. به هر حال فیرپلی باید انجام شود و داوری خوبی توسط داوران صورت بگیرد. یکی از مسئولان تیم الدحیل اعتراض کرد و حتی تا نزدیکی نیمکت ما آمد ولی مربی ما کارت زرد گرفت. نمی‌دانم این چه نوع فیرپلی است؟

 

* به خاطر این تحلیل رفتیم که بازیکنان خسته شده بودند. به هر حال فاصله بازی‌ها خیلی کم است و این روی بدن بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

 

* فعلاً دو بازیکن ما مصدوم شده و باید طوری ریکاوری کنیم که برگردند. همه تیم‌ها تلاش می‌کنند بازیکنان مصدوم خود را برگردانند ولی ایران و ایرانی‌ها با غیرت و تعصب خود همیشه سعی می‌کنند در اینگونه مواقع محکم باشند و امیدوارم نفرات جایگزین هم نام استقلال را در آسیا مطرح کنند و با قدرت در مسابقات شرکت کنند.

 

* غیبت فرهاد مجیدی صد در صد روی روند بازی ما تاثیر داشت. مجیدی اشراف کاملی به تیم دارد و صحبت‌های او در کنار خط راهنمایی‌های خوبی برای بازیکنان است. البته ما هم به عنوان دستیار صحبت‌های مجیدی را به بازیکنان گوشزد می‌کنیم ولی نبود او هم تیم را تحت‌الشعاع قرار داد.

 

باشگاه استقلال از داور بازی برابر الدحیل شکایت کرد

به گزارش سایت باشگاه استقلال، بعد از داوری ضعیف در دیدار برگشت برابر الدحیل قطر، باشگاه استقلال شکایت خود را از داور این بازی رسما تحویل مقامات ای اف سی داد.

 

 فوتبال استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تیم فوتبال استقلال در این بازی به تساوی ۲ بر ۲ رسید. استقلالی‌ها معتقدند یک پنالتی به ضرر این تیم به اشتباه توسط داور سنگاپوری اعلام شده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------