پنج استقلالی در خطر محرومیت | آل‌کثیر و پرسپولیس پنالتی‌گیرترین در لیگ قهرمانان آسیا



 استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تیم استقلال در حالی برای دیدار مقابل الاهلی عربستان آماده می شود که ۵ بازیکن این تیم در خطر محرومیت قرار دارند. 

 به گزارش مهر، آبی‌پوشان تهران پس از تساوی مقابل الدحیل در شب چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، برای دیداری حساس مقابل الاهلی آماده می‌شوند که پیروزی احتمالی در این دیدار می‌تواند تا حدود زیادی صعود نماینده کشورمان به مرحله حذفی رقابت‌ها را قطعی کند.

 

۵ بازیکن استقلال در ۴ بازی گذشته این تیم با کارت زرد داوران جریمه شخصی شده‌اند که در صورت دریافت اخطار مقابل الاهلی، از حضور مقابل الشرطه در آخرین دیدار مرحله گروهی محروم خواهند شد.

 

مهدی قایدی، شیخ دیاباته، محمد حسین مرادمند، سبحان خاقانی و داریوش شجاعیان این جمع ۵ نفره را تشکیل می‌دهند که در دیدار مقابل الاهلی باید دست به عصا راه بروند.

 

هرچند احتمال حضور دیاباته در این دیدار به دلیل مصدومیت ضعیف است، اما می‌توان از او و مهدی قایدی به عنوان مهم‌ترین نفرات استقلال نام برد که خطر محرومیت آنها را تهدید می‌کند.

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با گرفتن ۲ ضربه پنالتی، پنالتی گیر ترین بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا به شماره می رود. 

 

 در پایان شب چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا تیم های ایرانی ۱۶ بار در این مسابقات به میدان رفتند که در این ۱۶ بازی داوران ۸ بار به سود یا ضرر تیم های ایرانی به نشانه پنالتی در سوت خود دمیدند؛ که ۶ پنالتی به سود تیم های ایرانی و ۲ بار به ضرر ایرانی ها بود. در این میان سهم پرسپولیس ۳، استقلال ۲ و تراکتور یک پنالتی بوده و سرخ پوشان فولاد نه از حریفان خود پنالتی گرفته اند و نه به آنها پنالتی داده اند.

 

عیسی آل کثیر مهاجم تیم پرسپولیس با گرفتن دو پنالتی از حریفان تیمش، پنالتی گیر ترین بازیکن در این رقابت‌ها است. دیگر بازیکنان ایرانی که موفق به گرفتن ضربه پنالتی از حریفان شده‌اند عبارتند از؛ احسان پهلوان از پرسپولیس، شیخ دیاباته به همراه فرشید اسماعیلی از استقلال و محمد عباس زاده از استقلال.

 

تنها تیم ایرانی که مقابل حریفان خود پنالتی داده، استقلال است و بازیکنان این تیم دو بار مرتکب خطای پنالتی شده‌اند که هر دو بار مقابل الدحیل بوده است. هرویه میلیچ و وریا غفوری دو استقلالی هستند که در این دو بازی خطای پنالتی مرتکب شده‌اند.

 

مهدی ترابی و شیخ دیاباته با گل کردن ۲ پنالتی بهترین پنالتی زنان تیم های ایرانی بودند و محمد حسین کنعانی زادگان نیز تنها بازیکن ایرانی است که یک ضربه پنالتی را از دست داده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------