آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مسی و گریزمان بارسلونا را در کورس قهرمانی نگه داشتند/ رم باخت و با سهمیه لیگ قهرمانان خداحافظی کرد



 لالیگا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
هفته سی‌و‌چهارم لالیگا با پیروزی بارسلونا در خانه والنسیا ادامه پیدا کرد، بردی که با گلزنی لیونل مسی و آنتوان گریزمان رقم خورد.

به گزارش تسنیم،‌ هفته سی‌و‌چهارم لالیگا یکشنبه شب با برگزاری یک بازی حساس میان تیم‌های فوتبال والنسیا و بارسلونا در ورزشگاه مستایا دنبال شد که این بازی با پیروزی 3 بر 2 بارسلونا خاتمه یافت.

 

در این بازی ابتدا والنسیای میزبان با گلزنی گابریل پائولیستا در دقیقه 50 پیش افتاد. هفت دقیقه بعد لیونل مسی کار را برای بارسلونا به تساوی کشاند. بعد از او آنتوان گریزمان در دقیقه 63 تیم کاتالان‌ را پیش انداخت. سپس باز هم این مسی بود در دقیقه 69 دومین گل خود و سومین گل بارسلونا را با یک ضربه ایستگاهی به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رساند.

 

والنسیا با گلی که کارلوس سولر در دقیقه 83 به ثمر رساند، اختلاف را به حداقل رساند تا بارسایی‌ها دقایق پایانی بازی را با دلهره از دست دادن پیروزی سپری کنند، اما در نهایت پیروزی آنها پابرجا ماند تا فاصله‌‌شان با تیم‌های صدرنشین و دوم جدول بیشتر نشود.

 

بارسلونا با کسب بیست‌و‌سومین پیروزی‌اش همچون رئال مادرید 74 امتیازی شد، اما به دلیل کسب نتایج ضعیف‌تر نسبت به رقیب مادریدی‌اش در ال‌کلاسیکوهای این فصل در رده سوم جدول باقی ماند. این در حالی است که اتلتیکومادرید با 76 امتیاز صدرنشین است.

 

در آخرین بازی از هفته سی‌و‌چهارم لالیگا امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، سویا میزبان تیم اتلتیک بیلبائو خواهد بود.

 

سری A| رم باخت و با سهمیه لیگ قهرمانان خداحافظی کرد

شانس تیم‌ فوتبال رم برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده با قبول یازدهمین باختش در فصل جاری سری A بیش از پیش کاهش یافت.

 لیگ قهرمانان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا و در دومین شب از این هفته از رقابت‌ها، یکشنبه تیم فوتبال رم در خانه سامپدوریا با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد.

 

در این بازی آدرین سیلوا در دقیقه 45 و یاکوب یانکتو در دقیقه 65 گل‌های تیم آبی‌پوش شهر جنوا را به ثمر رساندند تا سیزدهمین پیروزی این تیم و یازدهمین باخت رمی‌ها رقم بخورد.

 

این نتیجه سامپدوریا را با 45 امتیاز به رده نهم جدول رساند، اما رم 55 امتیازی را در رده هفتم جدول نگه داشت تا این تیم نه تنها دیگر هیچ شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نداشته باشد بلکه برای کسب سهمیه لیگ اروپا هم به چیزی شبیه معجزه نیاز داشته باشد.

 

در آخرین بازی از هفته سی‌و‌چهارم سری A امشب از ساعت 23:15 تیم فوتبال تورینو میزبان پارما خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------