آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

آصفی: تمام مشکل استقلال اختلاف هیات مدیره و مدیرعامل نیست / شرایط استقلال اصلا خوب نیست



آصفی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران اعلام کرد به دلیل مشکلات شخصی از پذیرفتن ریاست هیات مدیره امتناع کرده است. 

حمیدرضا آصفی در گفتگو با ایلنا درخصوص امضا کردن سه چک باشگاه استقلال پس از استعفای اسماعیل خلیل زاده به عنوان ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: این مسئولیت را پذیرفتم چون باشگاه استقلال در بحران بود و باید از بحران خارج می‌شد، به همین خاطر قبول کردم که فعلا من چک‌ها را امضا کنم.

 

چرا ریاست هیات مدیره را نپذیرفتید؟ آصفی در پاسخ به این سوال گفت: این مسئولیت را به دلیل مسائل شخصی قبول نکردم، یکسری مشکلات وجود دارد که باید برطرف شود و به همان دلایل ریاست هیات مدیره را نپذیرفتم همچنان به عنوان عضو هیات مدیره کنار استقلال هستم.

 

او درباره شرایط باشگاه استقلال همینطور گفت: بله، قبول دارم که شرایط باشگاه اصلا خوب نیست اما اینطور نیست که همه تقصیرها روی گردن یک نفر باشد و باید تلاش کنیم تا این مشکل را برطرف کنیم.

 

حمیدرضا آصفی درباره اختلاف هیات مدیره با مدیرعامل همچنین گفت: همه مشکلات اختلاف هیات مدیره با مدیرعامل نیست و ما باید تلاش کنیم که این مشکلات فراوان را حل و فصل کنیم.

 

او همچنین درباره احتمال حضور فرهاد مجیدی در جلسه هیات مدیره همچنین گفت: بله یکسری هماهنگی صورت گرفته که ایشان در جلسه هیات مدیره حضور پیدا کرده و مشکلات‌شان را مطرح کنند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------