کنعانی زادگان؛ دروغ سازی برای فرار از حاشیه



 کنعانی زادگان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پس از انتشار کلیپ جنجالی توهین محمدحسین کنعانی زادگان به یک هوادار استقلال، واکنش‌های بسیار تندی نسبت به این اتفاق شکل گرفت تا حدی که باشگاه استقلال با ارائه سه شکوائیه به صورت همزمان از این بازیکن به کمیته انضباطی، اخلاق و دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام شکایت کرد. 

همزمان با این مسئله بخش عمده‌ای از هواداران استقلال نیز به صورت فردی با مراجعه به محاکم و دفاتر قضایی از این بازیکن اعلام شکایت کردند و با نشر تصویر شکوائیه خود کمپین شکایت از این بازیکن را راه‌اندازی کردند.

 

همزمان با این اتفاق، کمیته اخلاق برای جلوگیری از تنش‌های احتمالی این بازیکن را برای ادای توضیحات احضار کرد تا به این شکل موضوع به صورت ویژه پیگیری شود، شکل‌گیری این واکنش‌ها به رفتار نامتعارف کنعانی زادگان موضع‌گیری بسیاری از کارشناسان حوزه قرمز و آبی و پیشکسوتان دو باشگاه به این رفتار زشت را به دنبال داشت.

 

با اوج گیری این واکنش‌ها کنعانی زادگان به منظور اینکه از زیر فشار خارج شود، در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها حرف عجیبی را مطرح کرد و مدعی شد فیلم منتشر شده در فضای مجازی صداگذاری شده است! من به کسی توهین نکردم برخلاف آنکه همیشه توهین شنیدم! اما منتقدان از کارشناسان حوزه صداگذاری کمک خواستند تا صحت این فیلم را تأیید کنند که این افراد مدعی شدند هیچ دستکاری و تغییری در این کلیپ رخ نداده تا مشخص شود راهکار کنعانی زادگان برای صورت مسئله کارساز نبوده است. با توجه به سوابق رفتاری این بازیکن انتظار می‌رفت با پذیرش اشتباه غیر قابل دفاع خود از هواداران فوتبال دلجویی کند، اما انکار حقیقت نشان داد او همچنان علاقه زیادی به رفتارهای هنجارشکنانه در دنیای حاشیه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------