خوشحالی عجیب اسطوره ایتالیا پس از قهرمانی در یورو/عکس



پس از پیروزی ایتالیا در فینال یورو ۲۰۲۰ برابر انگلیس و قهرمانی این تیم در اروپا، دنیله دی روسی، بازیکن سابق و یکی از اعضای کادر فنی آتزوری، به شکلی عجیب این قهرمانی را جشن گرفت.

به گزارش دنیای ورزش تورنتو؛ دنیله دی روسی، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا و دستیار روبرتو مانچینی، سرمربی این تیم، پس از پیروزی در یورو ۲۰۲۰ مقابل انگلیس در ضربات پنالتی و بردن جام قهرمانی، به جشن بازیکنان آتزوری در رختکن پیوست. در تصاویری که از جشن بازیکنان ایتالیا در رختکن پخش شده است، نشان داده می شود که دی روسی خود را روی یک میز که بعضی از بازیکنان از قبل برای او آماده کرده بودند، پرتاب می کند، درست مثل اینکه در یک استخر شیرجه بزند!

 

در این تصاویر دیگر بازیکنان تیم ملی ایتالیا نیز در حال جشن و سرور حاضر هستند و جی جی دوناروما، قهرمان ایتالیایی ها که دو پنالتی بازیکنان انگلیس را گرفت، نیز همراه بقیه مشغول آواز خواندن است. دی روسی پس از این شیرجه تمام طول میز را سُر می خورد و از آن سو به پایین می افتد.

 

فینال یورو ۲۰۲۰ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

فینال یورو ۲۰۲۰ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 
فینال یورو ۲۰۲۰ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

ایتالیا با هدایت مانچینی و دستیارانش در ۳۴ مسابقه بدون شکست بوده و با درخشش در یورو ۲۰۲۰ توانست خود را به فینال این رقابت ها برساند. روز یکشنبه در ومبلی لندن ایتالیا و انگلیس در فینال این رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند و پس از تساوی ۱-۱ در پایان وقت های اضافه، ضربات پنالتی تکلیف برنده این دیدار و قهرمان اروپا را مشخص کرد. مارکوس راشفورد برای انگلیس پنالتی خود را به بیرون زد و دوناروما پنالتی های جیدون سانچو و بوکایو ساکا را گرفت تا ایتالیا برای دومین بار در طول تاریخ قهرمان اروپا شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------