حمله بی سابقه مهاجم سابق پرسپولیس به فکری و عمران زاده



پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مهاجم سابق پرسپولیس نسبت به صحبت های عمران زاده واکنش نشان داد. 

به گزارش ایلنا، با نظر محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان نیما انتظاری ، مصطفی نائیج پور و میثم تهی دست به اتهام کم کاری از تیم کنار گذشات که این موضوع واکنش سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس که نیما انتظاری برادر زاده او می‌شود را به دنبال برداشت و در ادامه حنیف عمران زاده در مصاحبه ای نسبت به سخنان انتظاری واکنش تندی نشان داد. مشروح صحبت‌های انتظاری در واکنش به عمران زاده را می‌خوانید:

 

عمران زاده چه سنمی با من دارد؟

من چرا باید به حنیف عمران زاده زنگ بزنم؟ من چه سنمی با شما دارم که بخواهم با شما تماس بگیرم؟ بخواهم با کسی تماس بگیرم با محمودفکری تماس می‌گیرم لزومی ندارد چون به برادر زاده من اتهام زده اند با او تماس بگیرم فوتبال صاحب دارد مراجع قضایی دارد من بلدم حق خانواده ام را بگیرم شک نکنید. 

 

بچه هرکجا می خواهی باش؛ اینجا چاله میدان نیست

این چه حرفی است که با خاندان خود بیا؟ مگر ما با هم دعوا داریم مگر اینجا چاله میدان است؟ ما با تو چه کار داریم؟ شما انقدر بیچاره هستید که کم کاری خود را گردن برادرزاده بیچاره من و دو بازیکن دیگر انداختید. نیما 27 بازی فیکس بازی کرده قبل شما با دو مربی کار کرده چرا آنها چیزی نگفتند؟ من خدا ترس هستم ما را با این چیزها نترسانید. شما سرمربی و مربی یک تیم هستید این چه نوع ادبیاتی است که به کار می‌برید؟ بچه هرجا می خواهی باش. اینجا حرف از فوتبال است نه چاله میدان. باید فرهنگ خودت را نشان بدهی که شما به خوبی نشان دادی که هستی. اما فرهنگ و ادبیات من این نیست تو عددی نیستی که من تو را حساب بیاورم یا بخواهم بشناسم. تو و محمود فکری باید بیاید از برادرزاده من عذرخواهی کنید.

 

عمر فوتبالی شما تمام شده است

بار فنی خود را به جای داد و بیداد بالا ببرید؛‌ ضعف خود را گردن کسی نیاندازید این بچه ها جوان هستند، زندگی دارند با سرنوشت آنها بازی نکنید. چطور به خود اجازه می دهید آبروی 3 جوان را ببرید نیما بعد از این اتفاق خواب ندارد. چطور بدون مدرک اتهام می‌زنید؟ بازیکنی که 27 بازی فیکس بوده چطور به او اتهام ناروا می‌زنید و آبروی او و خانواده اش را می‌برید. شما می دانید خانواده این بازیکنان چه شرایطی دارند؟ کسی که فوتبالی باشد می‌فهمد. شما عمر فوتبالیت تمام شده است. رفتید آلومینیوم اراک حاشیه ساز شدید، رفتید نساجی جنجال کردید در استقلال هم همه می‌دانند چه کردید. مشخص است مشکل از چه کسی است برادرزاده من سالم است.

 

هواداران نفت مسجد سلیمان بی معرفت بودند

کجای دنیا به لیدر تیم می‌گویند برو بازیکن را بزن که شما این کار را کردید. بله این نشات گرفته از تربیت و فرهنگ شماست. برادرزاده من سالم تربیت شده فرستاید تا او را بزنند و بکشند؟ مگر می‌شود؟ بدون دلیل اتهام می‌زنید و آبروی یک جوان را در ایران می‌برید با مدرک ثابت کنید اگر این کار را کردید من خودم گردن نیما را می‌شکنم. اگر غیر این بود باید عذرخواهی کنید. این چه رسمی است که اخیرا باب شده مربیان یاد گرفتند کم کاری خود را پای بازیکن می‌نویسند. شما اگر عرضه داشتی که 3 بازی شکست نمی‌خوردی و تیم شایسته نفت مسجد سلیمان را به منطقه سقوط نمی‌آوردی. هواداران نفت مسجد سلیمان بی معرفتی کردند کجا هستند. چطور اجازه دادند بازیکن تیم‌شان را بزنند؟

 

منتظر هستیم حرف بزنید

دوران بگم بگم تمام شده است. این داستان‌ها دیگر قدیمی شده است.  محمود فکری زمانی که در استقلال هم بود این سناریو را پیاده کرد حرفی دارید بزنید مشکلی نیست ریگی در کفش برادرزاده من و بقیه نیست هر حرفی دارید بگوید. نیما پرچمش بالاست. حرف بزنید ما منتظریم ثابت کنید این اتهام را؛ مثلا محمود فکری می‌خواهد چه بگوید؟ این حرف ها قدیمی شده است مردم ما فوتبال فهم هستند. چه مصاحبه ای می‌خواهید بکنید؟

 

مکتب استقلال حجازی و پورحیدری است نه شما

چرا خودتان را به مکتب استقلال می‌چسبانید. مکتب استقلال ناصر حجازی است منصور پورحیدری است نه شما. حیف اسم استقلال که پشت سر شماست. اگر راست می‌گوید جای هوچیگری مدارک خود را به کمیته اخلاق ارائه دهید آنجا اگر نیما خطایی کرده باشد به سزایی عمل خود می‌رسد. پدر من 40 سال است خادم امامزاده است نسل در نسل ما خدا ترس بودند ما آزارمان به یک مورچه نرسیده است؛ خود من کی در دوران فوتبال جنجال کردم؟ رزومه شما مشخص است خجالت بکشید. با افتخار می‌گویم از مکتب پرسپولیس هستم. شما اگر از مکتب استقلال بودید مثل حجازی برخورد می‌کردید نه اینکه آبرویی 3 جوان را ببرید. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------