آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

آزمون: شاید من چاقم ولی خیلی سریع هستم! / حاج صفی با 300 هزار یورو در آ.ا.ک آتن



تیم فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
ستاره ایرانی زنیت بعد از قهرمانی در سوپر کاپ روسیه به شوخی همبازی اش واکنش نشان داد. 

به گزارش فارس، تیم فوتبال زنیت شب گذشته در سوپر کاپ روسیه به مصاف لوکوموتیو مسکو رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید تا قهرمان این جام شود.

 

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان در این بازی 60 بازی کرد و موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

مهاجم ایرانی بعد از بازی در مصاحبه با دوربین باشگاه زنیت به شوخی قبل از بازی اوزدئوف همبازی اش درباره اینکه آزمون چاق شده است، واکنش نشان داد.

 

سردار در مصاحبه اش، گفت: اوزدئوف به من چاق گفت؟ شاید من چاقم ولی خیلی سریع هستم(باخنده). جدی می گویم من سریع ترین بازیکن تیم هستم. الان می توانید از اوزدئوف سوال کنید چه کسی سریع تر است؟ بدون شک او می گوید سردار. چرا می خندید جدی می گویم.

 

حاج صفی با 300 هزار یورو در آ.ا.ک آتن

روزنامه Forza یونان نوشت که کار انتقال حاج صفی به آ.ا.ک آتن تمام شده و این بازیکن با دستمزد سالیانه 300 هزار یورو، راهی یونان خواهد شد.

 

تیم فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه ، در حالیکه طی روزهای گذشته اخبار زیادی پیرامون پیوستن احسان حاج صفی به آ.ا.ک آتن در رسانه های یونانی منتشر شده، اما خود این بازیکن و مدیران سپاهان ترجیح داده اند در این خصوص سکوت کنند و هنوز هیچ کدام از طرفین، در این باره اظهارنظر رسمی نکرده اند.

 

روزنامه Forza یونان در شماره روز گذشته خود به موضوع حضور حاج صفی در یونان پرداخت و نوشت: آ.ا.ک آتن با احسان حاج صفی به صورت شفاهی به توافق رسیده و تنها امضای دیمیتریس ملیسانیدیس مالک باشگاه آ.ا.ک برای ثبت رسمی این قرارداد باقی مانده است.

 

این روزنامه در ادامه نوشت: سیاه و زردها از طریق یکی از مدیر برنامه های یونانی که دوستی چند ساله ای با حاج صفی دارد، با این بازیکن ایرانی وارد مذاکره شدند و احسان نیز پاسخ مثبت خود برای شکل گیری این انتقال را به طرف یونانی داده است.

 

روزنامه Forza در ادامه به حقوق کاپیتان سپاهان نیز اشاره کرده و نوشته است: کار این انتقال شکل گرفته و تا سپتامبر همه چیز رسمی می شود. حاج صفی با دستمزد سالیانه 300 هزار یورویی به اضافه پاداش ها راهی آ.ا.ک آتن می شود ضمن اینکه باشگاه یونانی مبلغی بابت این انتقال پرداخت نمی کند و حاج صفی به عنوان بازیکن آزاد راهی آ.ا.ک می شود.

 

وب سایت betcosmos نیز در این خصوص نوشت که با وجود اعتراض هواداران آ.ا.ک به خرید بازیکن ایرانی اما مدیران باشگاه یونانی تصمیم خود برای جذب حاج صفی را گرفته است: هواداران AEK ممکن است رسماً نسبت به انتقال احسان حاج صفی واکنش نشان دهند، اما ما متوجه شده ایم که مدیریت این باشگاه از جذب بازیکن ایرانی هراسی ندارد و این اقدام خاص را به طور عادی به اتمام می رساند.

 

در واقع، این هدف وجود دارد که آ.ا.ک به بازیکن چپ پای باتجربه قرارداد بسیار خوبی بدهد که حداقل 300 هزار یورو حقوق خالص در سال را برای او به ارمغان بیاورد. ضمن اینکه انتظار می رود با جذب حاج صفی، بازیکن هم پست او یعنی الدر لوپس به فروش برسد.

 

لوپس با وجود کیفیت خوبی که دارد، ثابت کرد که مستعد آسیب دیدگی است و به همین دلیل آ.ا.ک تصمیم دارد پس از فروش او، احسان حاج صفی را به خدمت بگیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------