واکنش کمیته انضباطی به ادعای استقلال ملاثانی: استعلام های لازم برای محرومیت ۲ ساله را گرفتیم



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دلیل محرومیت دو ساله بازیکن تیم استقلال ملاثانی توضیحاتی ارائه کرد. 

رضا جاودانی در گفت و گو با  فارس، درباره ادعای علی پارسا، سرپرست تیم استقلال ملاثانی مبنی بر اینکه نمی‌داند چگونه مهدی فیاضی با وجود قرار نگرفتن نامش در فهرست بازیکنان دیدار با شاهین شهرداری بوشهر به دلیل اتفاقات این مسابقه با حکم کمیته انضباطی ۲۴ ماه از همراهی تیمش محروم شده است، اظهار داشت: کمیته انضباطی برای صدور حکم محرومیت این بازیکن استعلام‌های لازم را اخذ کرده است. امکان ندارد بدون دریافت این استعلام‌ها بازیکن محروم شده باشد. با این وجود، باشگاه استقلال ملاثانی می‌تواند به کمیته استیناف اعتراض کرده و بخواهد استعلام دیگری درباره اینکه چنین بازیکنی در لیست تیم نبوده بگیرند. شاید هم داور اشتباه کرده باشد اما وی هم در لیستی که از ناظر بازی در اختیار می‌گیرد، موارد را می نویسد و نمی‌تواند خارج از آن لیست اسم کسی را یادداشت کند.

 

وی درباره اینکه آیا طبق استعلام کمیته انضباطی این بازیکن زمان درگیری در ورزشگاه حضور داشته است، توضیح داد: صد در صد وی در ورزشگاه حضور داشته؛ در غیر اینصورت سازمان لیگ در اعلام لیست بازی اشتباه کرده است.

 

عضو کمیته انضباطی فدراسیون اضافه کرد: در همین سه ماه اخیر حدود ۱۵۰۰ پرونده بررسی شده است. برای هر مسابقه به لیستی که سازمان لیگ به ناظر بازی ارائه می‌دهد و طبق آن ناظر کارت بازیکنان را بررسی کرده اعتماد می کنیم. اگر واقعا ادعای سرپرست استقلال ملاثانی صحت داشته باشد، می‌توانند اعاده دادرسی کرده و در دادگاه تجدیدنظر بگویند چنین بازیکنی در لیست ما نبوده است.

 

جاودانی تصریح کرد: در آن صورت باید بررسی شود که چه کسی نام بازیکن را در لیستی که ناظر در اختیار کمیته انضباطی ارائه کرده قرار داده است. در آن حالت داستان پیچیده‌تر می شود. ناظر و داور بازی طبق لیستی که از سازمان لیگ می‌گیرند، رای صادر شده است‌. حتی برخی مواقع کمیته انضباطی و سازمان لیگ به ناظر اعلام می کنند یک بازیکن محرومیت انضباطی یا فنی دارد و نمی‌تواند به زمین برود اما این موضوع را به باشگاه اعلام نمی‌کنند زیرا خود باشگاه طبق مقررات انضباطی باید اسامی محرومانش را ثبت و در بازی اعمال کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------