آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

ضربه جنایتکارانه به مسی!



مسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

برزیل، آرژانتین و اکوادور، برنده‌های روز هفتم مقدماتی جام‌جهانی در منطقه آمریکای جنوبی بودند. برزیل صدرنشین در خانه شیلی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا کماکان با 17‌امتیاز صدرنشین باشد. آرژانتین هم با پیروزی 3 بر یک در خانه ونزوئلا رده دومی خود را حفظ کرد.

 

اکوادور هم دیگر تیم مدعی موفق شد در خانه 2 بر صفر پاراگوئه را شکست دهد و 12 ‌امتیازی شود. مصاف بولیوی - کلمبیا و پرو اروگوئه هم با تساوی یک - ‌یک به پایان رسید. اما جدا از نتایج، مهم‌ترین اتفاق بازی‌های روز هفتم در مصاف آرژانتین و ونزوئلا اتفاق افتاد، جایی که لوئیز مارتینز در دقیقه32 به بدترین شکل ممکن مسی را زد و بعد از آن ابتدا به کارت زرد و پس از VAR با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. این خطا که می‌توانست خرید جدید پاریسی‌ها را برای مدت‌ها خانه‌نشین کند، آرژانتینی‌ها را حسابی عصبانی کرده تا جایی که نشریه اوله تیتر زده است: «ضربه جنایتکارانه به مسی!»

 

همچنین در برنامه TYC یکی از کارشناسان درباره این خطا گفته است: «کارت قرمز؟ این خطا زندان داشت. نفس راحتی بکشید، حال لئو خوب است.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------