پیشنهاد واکسن در مقابل غرامت پرونده "شکاری"



واکسن ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: با توجه به شرایط موجود در خصوص واکسیناسیون کرونا پیشنهاد دریافت واکسن اسپوتنیک روسی معادل مبلغ ۳۰۰ هزار دلار غرامتی که باید از باشگاه روبین کازان دریافت کنیم را به کنسولگری روسیه در اصفهان ارائه دادیم.

مجتبی فریدونی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت ورودی و خروجی های تیم فوتبال ذوب آهن اظهارکرد: کار ما در خصوص تیم فوتبال تقریبا تمام شده است و آخرین ورودی ما پارسا جعفری از سهمیه زیر ۲۳ سال و در پست دروازه بانی بود که انجام شد و تا کنون بر اساس نیاز و لیست درخواستی سرمربی تیم گام برداشتیم.

 

وی در ارتباط با برگزاری اردوی هفته آینده تیم فوتبال ذوب آهن در تهران گفت: این اردو با توجه به درخواست کادر فنی از هفته آینده به منظور بالابردن سطح فنی و انجام تمرینات تکنیکی و تاکتیکی، بدنسازی و کار تیمی پیش از آغاز فصل خواهد بود و قرار است دو بازی دوستانه نیز در جریان این اردو برگزار شود و تا قبل از شروع فصل اگر باز هم کادر فنی درخواستی در این زمینه داشته باشد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن از پایان مرحله انتخاب طرح کیت جدید تیم فوتبال خبر داد و افزود: طرح جدید کیت تیم فوتبال را به مسابقه گذاشته بودیم که در این راستا ۴۰ تا ۵۰ طرح به باشگاه ارسال شد که از بین آنها ۳ طرح نهایی شد. دو طرح سبز و یک طرح نیز سفید رنگ است هرچند سازمان لیگ تاکید دارد رنگ سوم باید متفاوت از دو رنگ دیگر تیم باشد و رنگ سوم را باید رنگ دیگری انتخاب کنیم.

 

واکسن روسی در مقابل غرامت باشگاه روسی

مبادله واکسن در مقابل غرامت باشگاه روبین کازان در ملاقات با بوریس موریتسوف سرکنسول روسیه موضوع دیگری بود که فریدونی به آن اشاره کرد و اضافه کرد: به طور قطع باشگاه روبین کازان باید غرامتی ۳۰۰ هزار دلاری به ذوب آهن پرداخت کند، پیشنهاد ما این بود که با توجه به شرایط به ازای دریافت این مبلغ بتوانیم واکسن روسی اسپوتنیک دریافت کنیم تا در خدمت نیروهای باشگاه قرار گیرد. هرچند در وارد کردن و دریافت غرامت مشکلی نداریم و در خصوص حق رشد نیز به راحتی این انتقال انجام شد، اما اگر این مسأله رخ دهد به نفع همه است، هم ما بخشی از واکسن مورد نیاز را تامین خواهیم کرد و هم بحث تحریم و پرداخت کارمزد نیز حل می شود.

 

همکاری با آکادمی ورزش بلگراد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، همکاری های دوجانبه و استفاده از ظرفیت های باشگاه ذوب آهن اصفهان و آکادمی ورزش بلگراد را از اهداف دیدار نمایندگان ذوب آهن و آکادمی بلگراد خواند و ادامه داد: بررسی پتانسیل های موجود برای تبادل دانش، بازیکن، مربیان و استفاده بهینه از امکانات موجود و همچنین همکاری های دو جانبه در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: آکادمی ورزش بلگراد در تمام رشته ها فعال است، اما بیشتر صحبت ما در خصوص رده های پایه و مباحث آموزشی بوده و قرار است دیدار دیگری هم داشته باشیم تا به جمع بندی نهایی و امضا تفاهم نامه در زمینه همکاری های مشترک برسیم و صحبت هایی نیز با سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک داشتیم.

 

تامین بخشی از بودجه از طریق اسپانسرینگ

 

فریدونی در ارتباط با بودجه باشگاه و مباحث درآمدزایی باشگاه گفت: همیشه روال اینگونه بوده که باشگاه بتواند در کنار بودجه ای که از طرف هیئت مدیره کارخانه تایید و تامین می شود خود باشگاه نیز در زمینه های اقتصادی و درآمدزایی فعالیت داشته که بخشی از آن از راه اسپانسرینگی که داریم تامین و بخش دیگر آن را راه های دیگری که در نظر گرفته ایم تامین می شود، برنامه ما در ابتدای ورود به باشگاه اصلاح صورت های مالی و افزایش سرمایه باشگاه بوده است  که تا کنون با توجه به تیم کاری که داریم خوب بوده است.

 

ترکیبی از جوانان با انگیزه و باتجربه ها

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص حضور در تمرینات تیم و وضعیت بازیکنان گفت: بازیکنان انگیزه، انرژی و روحیه خوبی دارند و واقعا از تمریناتی که دارند و عملکرد آنها لذت می بریم، این فصل ترکیبی از جوانان با انگیزه و باتجربه ها را داریم که امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

وی افزود: در تمام پست ها نفرات خوبی جذب کردیم و این نفرات متناسب با نیازی بوده است که داشتیم، البته بازیکنان چند پستی هم داریم که در مواقع نیاز و بر اساس صلاحدید سرمربی در طول فصل به میدان می روند و می توانند در زمان هایی که کار گره می خورد دست کادر فنی را باز نگه دارند.

 

فریدونی در خصوص استفاده از بازیکنان تیم های جوانان و امید در تیم بزرگسالان گفت: از همان ابتدای حضور مهدی تارتار در باشگاه ذوب آهن، تمام ظرفیت تیم های فوتبال را به دقت زیر نظر داشت، تاکنون دو نفر از بازیکنانی که در این فصل به تیم بزرگسالان پیوستند از بازیکنان تیم های امید و جوانان باشگاه بودند و بازهم این روند ادامه خواهد داشت در صورت نیاز و صلاحدید سرمربی در طول فصل این اتفاق خواهد افتاد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------