اقدام رونالدو علیه سرمربی منچستریونایتد



رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رسانه اسپانیایی گزارش داد که رونالدو اقدامی علیه سرمربی وقت منچستریونایتد انجام داده است. 

به گزارش  فارس، باخت منچستریونایتد در بعد از ظهر شنبه باعث شد تا موجی از اعتراضات علیه اوله گونار سولسشر ایجاد شود. طرفداران که آستانه صبرشان لبریز شده در فضای مجازی با هشتگ اوله را اخراج کنید، به مدیران باشگاه شیاطین سرخ اعلام کردند که باید شخصی دیگر بر روی نیمکت تیم بنشیند.

 

با این حال، اسکای اسپورت و فابریزیو رومانو مدعی شدند که منچستریونایتد به سولسشر اعتماد دارد و می‌خواهد همچنان با این مربی ادامه دهد. البته شیاطین سرخ بازی‌های سختی در پیش رو خواهند شد که اگر نتیجه مطلوب کسب نشود، به نظر می‌رسد تصمیم تغییر مربی عملی شود و سولسشر جایش را به مربی دیگری بدهد.

رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو بهترین بازیکن ماه منچستریونایتد و لیگ برتر انگلیس شد

 

در همین رابطه، شب گذشته در برنامه ال چرینیگیتو، جوزپه پدررول با خبرنگاران اسپانیایی صحبت کرد و «ادواردو ایندا» در این رابطه صحبت عجیبی را منتشر کرد.

 

خبرنگار اسپانیایی گفت که رونالدو به سران منچستریونایتد پیشنهاد داده که برای مربیگری تیم زیدان را می‌خواهد و آنها سعی کنند که سرمربی سابق رئال مادرید را به این تیم بیاورند.

 

رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

البته زیدان تصمیمش طبق گزارش رسانه‌ها این است که هدایت تیم ملی فرانسه را پس از دشان برعهده گیرد و باید دید آیا سران منچستریونایتد می‌توانند او را راضی کنند که به اولدترافورد بیاید یا خیر.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------