میلیچ: ممکن است مجبور شوم به فیفا شکایت کنم



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
بازیکن سابق استقلال می گوید که حاضر است به این تیم تخفیف دهد اما هنوز مدیران باشگاه با او توافقی نکرده اند.

به گزارش ورزش سه ، هروویه میلیچ بازیکن کروات و سابق استقلال مهمان تصویری برنامه شب های فوتبال بود. او در ابتدای صحبت هایش درخصوص مشکلاتی که با کادرفنی سابق داشت، گفت: زمانی که آقای فکری آنجا بودند، مشکلاتی با مربی و مدیریت داشتیم که من باشگاه را ترک کردم اما زمانی که آقای مجیدی برگشتند، با من تماس گرفتند و من جواب مثبت به ایشان دادم و برگشتم.

 

 

 

وی درباره ریشه این مشکلات گفت: راجع به کادرفنی، بحث فنی بود و من درخواست هایی از آنها داشتم تا از لحاظ تاکتیکی برای تیم مثمر ثمر باشم ولی به توافق نرسیدیم. مشکل من با مدیریت، وعده وعیدهایشان بود. من از آنها فقط قول شنیدم چه در مورد پرداختی ها و چه مسائل دیگر که هیچ وقت هیچ کدام از آنها تحقق پیدا نکرد.

 

میلیچ درخصوص این مورد که خواسته او حضور در ترکیب اصلی بوده است یا نه، گفت: قطعا این مسئله نبوده است. ما از طرف کادرفنی پالس خوب و مثبتی نمی گرفتیم. نه تنها من بلکه شیخ دیاباته نیز اینگونه بود. هر دوی ما حس بدی داشتیم که برای تیم مثمر ثمر نیستیم. هر چقدر تلاش کردیم تا به تیم کمک کنیم، هیچ پالس مثبت و توافقی از طرف کادرفنی نگرفتیم. از گوشه و کنار نیز بحث های منفی می شنیدیم و همین ما را سرخورده کرد. 

 

وی در مورد اینکه آیا بازی های این فصل استقلال را دنبال می کند یا خیر، پاسخ داد: بله من بازی ها را دنبال می کنم. امروز مانند فصل گذشته که ما در دقایق پایانی و روی ضربات ایستگاهی گل دریافت می کردیم، گل خوردیم. ولی شروع فوق العاده ای بود. 3 برد در 4 بازی و 10 امتیاز. با صدرنشینی وارد تعطیلات فیفا دی شدیم. تبریک می گویم و مطمئنم فرهاد مجیدی می تواند موفق باشد و عملکرد خوبی داشته باشد. من گابریل پین را ندیده ام ولی مطمئنم کارشان را خوب انجام می دهد. همچنین دستیار ایرانی او صالح مصطفوی دستیار خوبی است و می تواند خیلی به تیم کمک کند. من بازی با ذوب آهن و تراکتور را کامل مشاهده کردم اما بازی با فجر را تا دقیقه 60 دیدم.

 

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه یک بسته پیشنهادی را از این تیم دریافت کرده است، پاسخ داد: بله من دوست نزدیکم که در ایران است دوبار به باشگاه مراجعه کرده و راجع به این موضوع دو جلسه برگزار شد و صحبت هایی شد ولی هیچ توافقی به صورت رسمی انجام نشد و نامه ای برای من ارسال نشد. من می دانم که تیم مدیریتی جدید خیلی برای باشگاه زحمت می کشند و تاکنون کارهای خیلی بزرگی را انجام داده اند. ولی راجع به پرونده من هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و مثل سابق وعده وعیدهایی به من داده شده است. من منتظرم و نمی خواهم هواداران استقلال از من ناراحت شوند. ولی به من هم حق بدهند مثل همیشه با آنها صادق باشم و شاید یک جایی صبر من تمام شود و متأسفانه برخلاف میلم مجبور شوم پرونده را به فیفا ارجاع دهم. 

 

وی در مورد اینکه ممکن است از استقلال شکایت کند، گفت: بله این مسئله خیلی محتمل است و ممکن است هفته دیگر این اتفاق رخ دهد. تاکنون جواب آنها به من این بوده که اولویت های دیگری دارند و به آن موضوعات رسیدگی می کنند. ولی فکر می کنم موضوع من بیشتر از 20 دقیقه وقت نبرد تا به توافق برسیم. تاکنون نیز من مدتهاست که من منتظر آن 20 دقیقه هستم. 

 

میلیچ در مورد اینکه آیا توافق شکل بگیرد، حاضر است به استقلالی ها تخفیف بدهد، پاسخ داد: صد البته من این موضوع را مطرح کرده ام که با باشگاه کنار می آیم و تخفیف خواهم داد که راجع به این مسئله نیز با باشگاه صحبت شد فقط مشکل باشگاه این است زمانی که من به آنها می گویم میزان طلب من را محاسبه کنید، از این کار امتناع می کنند.

 

 وی در مورد اینکه چقدر از استقلال طلب دارد، پاسخ داد: من نمی خواهم راجع به اعداد و ارقام صحبت کنم اما باشگاه به خوبی در مورد جرایم و پاداش ها می داند ولی تاکنون به بهانه های مختلف امتناع کرده اند. تا جایی که می شد من درک کردم و با باشگاه کنار آمدم. من مدام با تیم راه آمدم و نشان می دادند که می خواهند با من توافق کنند ولی در عمل اتفاقی رخ نمی دهد و شاید من در نهایت مجبور شوم به سراغ فیفا بروم و از آنجا کمک بخواهم.

 

مدافع سابق استقلال در پایان نیز گفت: من فقط می خواهم به تمام دوستانم در ایران و تیم ملی از جمله سرمربی دراگان اسکوچیچ سلام کنم. امیدوارم همینطور که نتایج فوق العاده ای کسب کرده اند، مقابل لبنان و سوریه عملکرد خوبی داشته باشند. همچنین به تک تک هواداران استقلال بابت لطفی که من دارند، سلام می رسانم و امیدوارم امسال مقام قهرمانی را کسب کنند. من خودم را فقط بازیکن سابق استقلال نمی دانم و همیشه خودم را هوادار استقلال می دانم و ممکن است روزی به عنوان مربی برگردم و با این تیم دوگانه را ببرم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------