آخرین اطلاعات از وضعیت تراکتور بعد از استعفای کریمی از زبان نظمی/ نکونام، رحمتی، ساغلام کدام گزینه اصلی هستند؟



 جمشید نظمی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: وقتی خود کریمی استعفا داده منظور از صوری بودن این موضوع را نمی‌فهمم. 

جمشید نظمی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد استعفای فیروز کریمی از سرمربیگری تراکتور پس از متحمل شدن سومین باخت این تیم در چهارمین بازی فصل و مطرح شدن بحث صوری بودن این استعفاء اظهار داشت: وقتی خود کریمی استعفا داده منظور از صوری بودن این موضوع را نمی‌فهمم. وی پس از بازی با پیکان به این نتیجه رسید که شاید ماندنش در تراکتور به ضرر تیم باشد و به همین دلیل تصمیم به استعفا گرفت. پس از آن هم با کریمی برای جدایی به توافق رسیدیم و روال لازم طی شد.

 

وی افزود: کریمی مربی بزرگواری است و زحمات زیادی برای تراکتور کشید. این مربی در هفته‌های انتهایی فصل گذشته نتایج خوبی با تیم ما کسب کرد و بعد از بازگشت هم در دیدار آسیایی مقابل النصر عملکرد خوبی داشت. اما متأسفانه در چهار هفته ابتدایی فصل تراکتور با کریمی به انسجام لازم نرسید و نتوانست انتظارات لازم را برآورده کند. شاید توقع می‌رفت وی زودتر تراکتور را در مسیر انسجام قرار بدهد، اما پس از اینکه موفق به انجام این کار نشد درخواست استعفا داد و خودش اعلام کرد که اگر ماندن من به ضرر تیم تمام شود، راضی به ادامه همکاری نیستم.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص مطرح شدن گزینه‌هایی مثل جواد نکونام، مهدی رحمتی و ساغلام به عنوان گزینه‌های سرمربیگری این تیم توضیح داد: قطعا ذهن‌ها به سمت مربیانی می‌رود که در حال حاضر بدون تیم هستند. شاید ذهن ما هم به همان طرف‌ها رفته باشد. این موضوع را انکار نمی‌کنیم. با گزینه‌های مختلف در حال مذاکره هستیم و با هر مربی به توافق برسیم این موضوع را اعلام خواهیم کرد. امیدوارم این مذاکرات در آینده نتیجه خوبی داشته باشد.

 

نظمی افزود: البته در مورد سرمربی خارجی فکر می‌کنم به دلیل کمبود زمان نمی‌توانیم به نتیجه خاصی برسیم، زیرا تشریفات اداری انتخاب سرمربی خارجی زمان‌بر است و احتمال می‌دهم نتوانیم در این مقطع از فصل که مسابقات هم 13 روز تعطیل است،  مربی خارجی جذب کنیم.

 

وی در خصوص زمان انتخاب سرمربی جدید تراکتور گفت: تمرینات تیم ما تا روز دوشنبه تعطیل است و اگر سرمربی بعدی ما تا آن زمان مشخص شد، بازیکنان کار خود را زیر نظر وی آغاز می‌کنند. در غیر این صورت حسین خطیبی، علیرضا پژمان و قادر رحیم‌زاده تمرینات را تا زمان انتخاب سرمربی جدید زیر نظر خواهند گرفت تا زمان را از دست ندهیم.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور اظهار داشت: سعی داریم در سریع‌ترین زمان ممکن سرمربی تراکتور را انتخاب کنیم، زیرا هرچه این موضوع زودتر اتفاق بیفتد به سود خودمان است و امیدوارم بحث انتخاب سرمربی جدید هم سریع‌تر به نتیجه برسد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------