اشتباه عجیب در آفریقا به خاطر تعویض/ رویای صعود به جام جهانی از بین رفت؟



  جام جهانی قطر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
در انتخابی جام جهانی قطر در قاره آفریقا، تیم ملی کنگو شاید به خاطر قانون تعویض از رسیدن به جام جهانی باز بماند. 

به گزارش فارس، روز گذشته در انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آفریقا، تیم ملی کنگو موفق شد تیم ملی بنین را شکست دهد و راهی مرحله بعدی انتخابی جام جهانی شود.

 

تیم ملی کنگو تاکنون موفق نشده در جام‌های جهانی رقابت کند و به همین علت ارزش کارِ «هکتور کوپر» بیش از پیش دیده شده است. سرمربی سابق اینترمیلان، والنسیا و تیم ملی مصر توانسته پس از مدت‌ها این تیم را امیدوار به حضور در جام جهانی کند اما یک اتفاق عجیب شاید مانع تحقق این رویا شود. 

  

سرمربی آرژانتینی در 2 سال متوالی با تیم والنسیا به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید ولی مقابل تیم‌های رئال و بایرن شکست خورد

 

  جام جهانی قطر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در جریان دیدار کنگو و بنین، تیم ملی کنگو 4 تعویض در 4 مرتبه انجام داد ولی داور مسابقه و کادر فنی کوپر متوجه این موضوع نشد. گل ایتالیا نوشت که شاید به خاطر این نقض قانون، فیفا تصمیم گیرد که بازی 3 بر صفر به سود بنین به اتمام برسد و به این ترتیب ، کنگو از حضور در مرحله پایانی بازخواهد ماند.

 

گل این اتفاق را یک فاجعه نامید و نوشت که شاید رویای رسیدن به جام جهانی به همین  شکل احمقانه از بین برود. هنوز فیفا در این خصوص تصمیمی نگرفته و بسیاری از رسانه‌ها، کنگو را تیم صعودکرده به مرحله بعدی می‌خوانند.

 

  جام جهانی قطر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

تاکنون تیم‌های مالی، مصر، غنا، سنگال و مراکش به این مرحله رسیده‌اند و باید دید نتیجه کنگو چه خواهد شد. امروز و فردا دیگر بازی‌های انتخابی در آفریقا برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم‌های پایانی نیز مشخص شود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------