آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

توصیه‌های پدرانه رونالدو؛ تلفن همراه را به فرزندان خود ندهید+عکس



رونالدو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد در دبی توصیه های پدرانه ارزشمندی کرد. 

به گزارش فارس، کریستیانو رونالدو فوق ستاره منچستر یونایتد این روزها در شهر دبی حضور دارد تا در نمایشگاه بین المللی اکسپو حضور پیدا کند.

 

ابرستاره منچستر یونایتد در این نشست در ابتدا به تمجید از شهر دبی میزبان این نمایشگاه پرداخت و گفت: آنچه که دبی برپا کرده واقعا خیالی است. نمایشگاه اکسپو 2020 تمام فرهنگ ها و سنت ها را در کنارهم جمع کرده البته این اقدام دبی مرا به تعجب وا نداشت چون ما به این اقدامات دبی عادت داریم.

 

رونالدو در ادامه به توصیه های پدرانه پرداخت و گفت: مراقب فرزندان خود باشید تا وعده غذایی خود را به موقع بخورند و خواب مناسبی داشته باشند. به کودکان توصیه می کنم به حرف پدر و مادرشان گوش کنند و دنبال رویاهای خود باشند.

 

ابرستاره فوتبال ادامه داد: من بزودی 37 ساله می شویم و توصیه می کنم همه به سلامت خودتان اهمیت بدهید و الگوهای دیگران باشید. پسرم جونیوز 11 ساله است و هنوز تلفن همراه ندارد. توصیه ام این است که تلفن همراه را برای فرزندانتان ممنوع کنید تا سلامتشان حفظ شود.

 

هواداران حاضر در سالن در مقطعی از این گفت و گو که ابر ستاره منچستر در حال صحبت بود با تشویق های متوالی باعث شدند تا رونالدو صدای مجری را نشوند به همین خاطر این بازیکن به شوخی از آنها خواست آرامش خود را حفظ کنند تا بتواند به سوالات پاسخ دهد.

 

رونالدو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------