پاکدل: شش امتیاز عقب افتادیم چون استقلال از ناداوری سود برد / پرچم 50 میلیون پرسپولیسی را بالا می‌بریم



  پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

حامد پاکدل مهاجم اهل شهر دورود پرسپولیس از شرایط ویژه تیمش برای موفقیت در دربی پایتخت صحبت می‌کند. او بعد از مصدومیت نسبتاً سختی که در یکی از تمرینات نصیبش شد، حالا با روحیه بالایی از پیروزی بزرگ در روز پنجشنبه حرف می‌زند و ترس از رقیب یا احتمال شکست در این دیدار را رد می‌کند:

 

بالاخره بعد از مصدومیت به تمرینات و بازی‌های تیم برگشتی.

 بله، خدا را شکر. شرایطم نرمال است و هیچ مشکلی ندارم. حدود یک هفته‌ای است که در تمرینات گروهی پرسپولیس هم حضور دارم. در بازی با نفت مسجدسلیمان همراه تیم بودم اما با تشخیص کادرفنی بازی نکردم.

 

با شرایطی که برایت به وجود آمد، انگیزه بازی در دربی را داری؟

 بله من تشنه بازی در دربی هستم چون یک بازی خاص منتظر همه ماست. بحث این دیدار با همه بازی‌ها فرق می‌کند. به خصوص که این بار، دربی با شرایطی که در جدول به وجود آمده مهم و حیاتی شده است. شاید هم نتیجه این بازی، تعیین‌کننده قهرمانی باشد. ما در دربی محکم‌تر و با تلاش مضاعف تلاش می‌کنیم تا سربلند از زمین بیرون بیاییم و برد را به هواداران‌مان هدیه بدهیم.

 

سابقه گلزنی به استقلال داری؟

 یک‌بار با پیراهن ماشین‌سازی به استقلال گل زده‌ام. بهتر است بگویم طعم شیرین گلزنی به استقلال را چشیده‌ام!

 

6 امتیاز فاصله با استقلال استرس تیم‌تان را بیشتر نمی‌کند؟

 نه به هیچ وجه. هیچ استرسی برای دربی نداریم. هر بازی حائز اهمیت است و شرایط خاص خودش را دارد. شما در رابطه با پرسپولیس حرف می‌زنید، تیمی که بیشترین قهرمانی را در لیگ داشته و پر افتخارترین تیم ایران است. به همین دلیل همه تیم‌ها مقابل ما استرس دارند، حتی استقلال. پرسپولیس مقابل هیچ تیمی استرس ندارد. قطعاً با همه وجود بهترین بازی خودمان را ارائه می‌دهیم و روز دشواری را برای استقلال رقم می‌زنیم.

 

اگر در دربی سه امتیاز را نگیرید، شاید باید با قهرمانی وداع کنید!

 ما فقط به برد و شکست دادن استقلال فکر می‌کنیم. در باقی بازی‌ها هم برای رسیدن به برد تلاش می‌کنیم و با تکیه بر قدرت خودمان، پیش می‌رویم. این موضوع در ژن و شخصیت پرسپولیس است.

 

در حال حاضر فکر می‌کنی شانس چه مهاجمی برای حضور در ترکیب اصلی دربی بیشتر باشد؟

 همه ما انگیزه داریم که به استقلال گل بزنیم و برای رسیدن به این مهم، انگیزه کافی و زیادی داریم اما نظر کادرفنی است که چه مهاجمی بازی کند.

 

چرا این بار برخلاف چند سال قبل، 6 امتیاز اختلاف بین استقلال و پرسپولیس به وجود آمده؟

 بالاخره شانس هم با رقیب ما یار بوده و در بعضی از بازی‌ها، شرایط نابرابر و به نوعی ناعدالتی و سود بردن از داوری برای‌شان وجود داشته است. در فکر ما چیزی جز قهرمانی نیست و با احترام به بقیه تیم‌ها فکر می‌کنم تیمی جز پرسپولیس شخصیت و ژن قهرمانی ندارد.

 

امتیازات چند بازی را به شکل بدی از دست دادید. الان که به اواخر فصل نزدیک می‌شوید حسرت این موضوع را نمی‌خورید؟

 حسرت خوردن فایده‌ای ندارد؛ ضمن اینکه 8 بازی و 24 امتیاز باقی مانده است. به همین دلیل، ما این قدرت را در خودمان می‌بینیم که شرایط را تغییر دهیم و بیشتر امتیازات باقی مانده را کسب کنیم.

 

به نظر می‌رسد بعضی‌ بازی‌‎های باقی‌مانده‌تان راحت‌تر از بازی‌های باقی‌مانده استقلال است؟

 اینها گمانه‌زنی‌های روی کاغذ است. هیچ بازی راحتی وجود ندارد. ما به تیم‌های پایین جدولی هم امتیاز دادیم و تیم‌های بالای جدولی را شکست داده‌ایم. بنابراین بازی راحتی وجود ندارد و هر بازی در نیم فصل دوم حکم یک فینال را دارد.

 

بعضی‌ها سرباز شدن دو مدافع استقلال را به جو‌سازی پرسپولیسی‌ها نسبت داده‌اند. آیا این موضوع را قبول داری؟

 حتی یک مصاحبه از کادرفنی و بازیکن ما وجود ندارد که در مورد بازیکنان تیم رقیب حرف زده باشیم. اصولاً شخصیت تیمی ما به گونه‌ای است که جز مسائلی که به تیم خودمان مربوط است، به مسأله دیگری فکر نمی‌کنیم. در واقع وقت پرداختن به موارد دیگری را نداریم.

 

دربی گل بزنی باز هم مانند قبل شادی می‌کنی؟

 دربی یک بازی خاص است. به همین دلیل اگر بازی کنم و گل بزنم، شاید یک شادی جدید رو کنم که همه را سورپرایز کند.

 

در بین مهاجمان داخلی و خارجی چه کسانی الگوی تو هستند؟

 در بین مهاجمان داخلی علی دایی و بین خارجی‌ها کریستیانو رونالدو مهاجم مورد علاقه و الگوی من هستند. با هت‌تریک رونالدو مقابل تاتنهام عشق کردم و کلی لذت بردم.

 

تقابل بهترین خط حمله لیگ با بهترین خط دفاع را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

 ما می‌خواهیم تنها خط تیره استقلال در جدول را از مقابل نام این تیم پاک ‌کنیم. ما نماینده 50 میلیون هوادار هستیم و پرچم آنها را در دربی بالا خواهیم برد. بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داریم و برای برد تیم‌مان می‌جنگیم.

 

ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------