سرمربی تیم فوتبال کره‌جنوبی: می‌خواهیم به جای ایران صدرنشین شویم



 سرمربی تیم فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال کره‌جنوبی گفت: هدف ما این است که به جای ایران صدرنشین مرحله انتخابی جام جهانی شویم. 

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی که پیش از این صعود خود را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی کرده‌اند باید چهارم فروردین به مصاف هم بروند. این مسابقه تاثیری در سرنوشت ۲ تیم ندارد اما می‌تواند صدرنشین نهایی گروه را مشخص کند. کره‌جنوبی در حالی میزبان این مسابقه است که در ۱۱ سال گذشته هیچگاه نتوانسته تیم ملی فوتبال ایران را شکست بدهند.

 

پائولو بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی امروز (دوشنبه) در یک نشست خبری اظهار کرد: برای کسب ۶ امتیاز در ۲ دیدار نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی به میدان می‌رویم. اگرچه صعود خود را قطعی کرده‌ایم اما جاه‌طلبی بازیکنانم فراتر از این است. ما برای کسب مقام اول گروه تلاش می‌کنیم.

 

وی افزود: در حال حاضر فقط به دیدار با ایران فکر می‌کنیم و هیچ توجهی به سیدبندی جام جهانی نداریم. فعلاً فقط روی کسب ۶ امتیاز از ۲ بازی پیش رو تمرکز کرده‌ایم تا به عنوان تیم اول گروه راهی جام جهانی شویم و پس از آن مشخص می‌شود که در قرعه‌کشی جام جهانی در سید سوم هستیم یا چهارم. تلاش ما این است که جلوی اول شدن ایران را بگیریم.

 

سرمربی کره جنوبی گفت: ایران از نظر قدرت بدنی و نظم تاکتیکی تیم قدرتمندی است. اما بازیکنانم می‌توانند نظم تیمی ایران را بشکنند. حتی اگر بازی سختی هم باشد مطمئنم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم و به هدفی که داریم برسیم. در صورتی که سردار آزمون در این بازی حضور نداشته باشد، مهدی طارمی تنها مهاجم ایران است و باید خط دفاعی خود را برای مهار او آماده کنیم.

 

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ چهارم فروردین ۱۴۰۱ به مصاف کره‌جنوبی می‌رود. در حال حاضر ایران و کره‌جنوبی با ۲۲ و ۲۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه قرار دارند. آخرین شکست ایران مقابل این حریف خود به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ بازمی‌گردد که در آن مسابقه کره‌جنوبی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------