پایان روزهای تلخ بارسا/ زنگ خطر برای رئال مادرید به صدا درآمد



بارسا  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پیروزی قاطع شب گذشته تیم فوتبال بارسا مقابل اوساسونا پایان روزهای تلخ این تیم را رقم زد و در حقیقت زنگ خطر را برای رئال‌مادرید در آستانه دیدار ال‌کلاسیکو به صدا درآورد. 

به گزارش ایرنا، قدرت‌نمایی تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ و کسب پیروزی پر گل چهار بر صفر مقابل اوساسونا، این تیم را در رتبه سوم جدول نشاند.

 

تارنمای اسپانیایی «مارکا» درباره این پیروزی و نتایج اخیر کاتالان‌ها نوشت: تیم فوتبال بارسلونا از زمان مربیگری ژاوی، فقط دو امتیاز از تیم رئال مادرید عقب است ضمن اینکه تعداد بازی‌های رئال بیش از بارسلونا است.  

 

در ادامه گزارش این تارنمای اسپانیایی، آمده است: هفته تعیین کننده برای بارسلونا فرا رسیده است و می‌توان گفت آبی اناری‌ها با لحظاتی درخشان وارد آن شدند. اکنون مهم این است که در دیدار پنجشنبه شب استانبول با گالاتاسرای در لیگ اروپا چه اتفاقی می‌افتد با این وجود همگان چشم انتظار دیدن بازی ال کلاسیکو در روز یکشنبه آینده هستند.

 

 تارنمای مارکا با تاکید بر اینکه هر فوتبالیستی در این سیاره، آرزوی حضور در ال کلاسیکو را در مقطعی از زندگی خود دارد، یادآور شد: حال بارسا با قدرت به این بازی خواهد رفت؛ تیمی که در هفته های اخیر با حضور ژاوی بهبود قابل توجهی داشته است و شاهد یک بارسلونای ترسناک بوده‌ایم.

 

به نوشته این تارنما، ‌کاتالان‌ها در یک رکورد مهم در رده‌بندی حضور دارند که اگر با این سرعت ادامه دهند، ورود به لیگ قهرمانان نباید مشکلی ایجاد کند و زنگ خطر برای بازی روز یکشنبه آینده رئال مادرید به صدا درآید.

 

تارنمای مارکا خاطرنشان کرد: علی‌رغم این واقعیت که داده‌ها خوش‌بینی را نشان می‌دهند اما سران بارسا تصمیم دارند فشارهایی بر روی تیم قبل از قرار ملاقات یکشنبه و در بازی روز پنجشنبه در استانبول نداشته باشند. بازی پنجشنبه قرار است در استانبول برگزار شود، جایی که آینده‌اش در اروپا در خطر است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------