آوار مصیبت؛ بنزما دبل کرد و مصدوم شد /آنچلوتی: وضعیت بنزما دو روز دیگر مشخص می‌شود



بنزما ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کریم بنزما در شبی که موفق به زدن دو گل به مایورکا شد، نتوانست بازی را به اتمام برساند و تعویض شد. 

به گزارش  ورزش سه ، رئال از ساعت 23.30 در زمین مایورکا به میدان رفت و در نهایت با سه گل به پیروزی رسید. در نیمه اول بازی گلی به ثمر نرسید ولی توفان رئال از دقیقه 55 شروع شد. ابتدا کریم بنزما با پاس خود وینیسیوس را با گلر مایورکا تک به تک کرد تا گل نخست به این شکل به ثمر برسد.

 

بنزما ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

دقایق 77 و 82 نوبت به کریم بنزما رسید تا دبل کند. او ابتدا پنالتی ای که وینسیوس گرفته بود را به گل تبدیل کرد و 5 دقیقه بعد نیز سانتر زیبای مارسلو را با ضربه سر به تور دروازه نشاند. کریم که چهارشنبه شب برابر پی اس جی هت تریک کرده بود روند گلزنی هایش را امشب نیز ادامه داد و توانست دو گل به ثمر برساند. 

بنزما ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 
بنزما ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

او حالا در جدول گلزنان لالیگا با 22 گل و حاشیه امنیتی مناسب صدرنشین است. کگیم در 2780 دقیقه حضورش در میدان برای رئال در فصل جاری توانسته 32 گل بزند و 12 پاس گل نیز بدهد. در واقع او هر 68 دقیقه روی یک گل رئال تاثیرگذار بوده است.

 

بنزما ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 
بنزما ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

اتفاق بد اما دقیقه 84 رخ داد زمانی که کریم از ناحیه عضله پشت ساق پای چپ احساس درد کرد و دیگر نتوانست به کار ادامه دهد. چاره ای جز تعویض نبود و کریم بدون کمک و روی پاهای خود زمین را ترگ کرد و به رختکن رفت. به فاصله کمتر از شش روز تا ال کلاسیکو باید دید وضعیت مصدومیت بنزما چگونه خواهد بود. غیبت او خبری بسیار بد برای رئال محسوب می شود.

 

دقایقی قبل از مصدومیت کریم، بال برزیلی رئال یعنی رودریگو نیز به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود.

 

آنچلوتی: وضعیت بنزما دو روز دیگر مشخص می‌شود

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از بازی با مایورکا، در مورد وضعیت مصدومیت کریم بنزما و رودریگو صحبت کرد.

 

به گزارش  ورزش سه ، رئال مادرید امشب به روند پیروزی هایش در لالیگا ادامه داد و توانست در زمین مایورکا به برد ارزشمند 0-3 دست پیدا کند. ستاره رئال کریم بنزما بود که دو گل زد و یک پاس گل هم به وینیسیوس داد. به این ترتیب فاصله رئال با سویا نزدیک ترین تعقیب کننده اش به 10 امتیاز افزایش یافت. رئال در این بازی دو مصدوم هم داد(رودریگو بنزما).

 

بنزما ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« خوب بودیم و بازی در کنترل ما بود. بازی ساده ای نبود و مایورکا به خصوص در نیمه اول خوب کار کرد. پس از گل وینیسیوس همه چیز ساده تر شد و البته مصدومیت ها اتفاق منفی بازی بودند.»

 

کارلتو ادامه داد:« مایورکا روی توپ های بلند و استفاده از ریباندها حساب کرده بود و خوب هم پرس می کردند. می دانستیم به این شیوه بازی خواهند کرد و نیمه اول یک توپ هم به تیر زدند. بین دو نیمه صحبت کردیم و با کمی تغییر تاکتیک روند بازی برای مان بهتر شد. بازی بسیار فیزیکی بود و مایورکا درگیرانه و خشن کار می کرد. داور از نظر من توانست بازی را خوب کنترل کند و مشکلی از این بابت نداشت.»

 

مصدومیت مندی، رودریگو و بنزما:« الان نمی توان اظهارنظر دقیقی داشت. پزشکان باید بیشتر بررسی کنند و امیدوارم مشکل خاصی نباشد. باید تا چهارشنبه صبر کنیم.»

 

10 امتیاز فاصله با تیم دوم و تنها دو باخت در 28 بازی؛ آیا احتمال از دست رفتن قهرمانی وجود دارد؟« من یک فینال لیگ قهرمانان را وقتی با میلان 3-0 در نیمه اول از لیورپول پیش افتادیم، از دست دادم. امیدوارم هرگز چنین اتفاقی تکرار نشود.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------