همه پرسپولیسی‌ها طرفدار فیکس شدن حامد لک



 پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

مهم‌ترین ابهام و شاید نگران‌کننده‌ترین چالش برای ترکیب اصلی پرسپولیس در دربی تعیین دروازه‌بان این تیم باشد. بعد از اشتباه حامد لک مقابل صنعت نفت و بازی کردن احمد گوهری مقابل نفت مسجدسلیمان حالا و برای دربی بحث تجربه گوهری اهمیت دارد و خیلی‌ها معتقدند حامد لک در این بازی گزینه بهتری است حتی اگر در حال حاضر چه از نظر فنی چه روانی در نقطه ضعف قرار گرفته باشد.

 

از یک سو بحث عرق و علاقه شدید لک به پرسپولیس مطرح می‌شود که قطعاً در این بازی او را جری‌تر و باانگیزه‌تر خواهد کرد و از سوی دیگر حضور در 4 دربی از 5 دربی دو سال اخیر به میان می‌آید و روی این نکته تأکید می‌شود که لک فضای متشنج دربی را می‌شناسد و با این اتمسفر بیگانه نیست. این بار اما با حضور تماشاگران در بازی شرایط متفاوت خواهد بود و بحث استفاده از گلر شرایط دیگری پیدا می‌کند.در پنج دربی قبلی (سه تا لیگ برتر و دو تا جام حذفی) که لک در چهار تا از آنها بازی کرده خبری از حضور تماشاگر نبود اما حالا با حضور تماشاگران جو ورزشگاه تغییر خواهد کرد و این می‌تواند روی کیفیت کار گلر پرسپولیس در دربی تأثیر بگذارد.

 

با جوی که طی روزهای اخیر در مورد حامد لک در فضای مجازی ایجاد شد اگر او مقابل استقلال بازی کند فشار مضاعفی را از روی سکوها متحمل می‌شود مگر اینکه سکوها از زمان گرم کردن بازیکنان هوای لک را داشته باشند و به او روحیه بدهند.البته اگر لک از آن گلرهایی باشد که در فضای شلوغ و جلوی چشم تماشاگر بهتر و با انرژی‌تر کار می‌کند، ممکن است این دروازه‌بان از چیزی که مقابل صنعت نفت و گل گهر دیدیم با روحیه‌تر باشد و با کیفیت‌تر کار کند.

 

پیشکسوتان حامی حامد

در این چند روز مصاحبه‌های زیادی از پیشکسوتان پرسپولیس منتشر شده و تقریباً همه آنها متفق‌القول از حامد لک حمایت کرده و حتی از او تعریف و تمجید داشته‌اند. پرسپولیسی‌های قدیمی می‌گویند اشتباهاتی که حامد لک در دو بازی مرتکب شد بسیار بیشتر از آنچه باید بولد شده و نباید با بزرگنمایی بیش از اندازه این خطاها، اعصاب و روان این دروازه‌بان را به هم ریخت. این مصاحبه‌ها تا حدودی روی فضای اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی تأثیر مثبت گذاشت و آنهایی که شمشیر را روی گلر شماره 81 پرسپولیس بسته بودند، غلاف کردند.

اما شاید آنچه اهمیت داشته باشد نگاه کادر فنی به این قضیه و تصمیم نهایی گل محمدی به انتخاب گلر اصلی‌اش باشد.

 

یحیی هم حتماً مثل همه ما مصاحبه‌های پیشکسوتان پرسپولیس را خوانده و صحبت‌های ایشان را شنیده است اما اینکه چقدر از این حرف‌ها و راهنمایی‌ها تأثیر گرفته باشد، اهمیت دارد. پیشکسوتان پرسپولیس متفق‌القول می‌گویند چنانچه کادر فنی در این چند روز روی روح و روان حامد کار کنند، این دروازه‌بان برای دربی آماده خواهد شد و با توجه به تجربه بیشترش نسبت به گوهری حتی می‌تواند عملکرد خوبی در این بازی ارائه دهد اما فعلاً هیچ کس از تصمیم نهایی یحیی خبر ندارد و باید دید او چقدر به حرف همبازیان  و مربیان سابقش در پرسپولیس توجه می‌کند.

 

ایران  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------