فریبا: پیروزی در شهرآورد از قهرمانی هم مهم‌تر است



فریبا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پیروزی در شهرآورد به دلیل حساسیتی که دارد از قهرمانی لیگ هم شاید به نوعی مهم‌تر باشد، چه بسا مربیان پیروز در این دیدار به جایگاه‌های بالاتری رسیدند. 

«بهتاش فریبا» روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا در رابطه با شهرآورد ۹۸ اظهار داشت: دیداری مهم و حساس است که در آن هم مدیریت و هم کادر فنی و صد البته هواداران فقط به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستند.

 

وی افزود: اینکه گفته می‌شود این بازی فقط سه امتیاز دارد اصلا درست نیست، چرا که بسیاری از مربیان با پیروزی در این بازی به جایگاه‌های بالاتری رسیدند و خیلی‌ها نیز با شکست در این دیدار جایگاه خود را از دست دادند. برای بیشتر هواداران و پیشکسوتان، پیروزی در این بازی مهم‌تر از قهرمانی است.

 

پیشکسوت استقلال در رابطه با پیش‌بینی خود از نتیجه شهرآورد گفت: در جایگاهی نیستم که بتوانم نتیجه را پیش‌بینی کنم. اما استقلال با توجه به اختلاف امتیازی که ایجاد کرده است، در شرایط روحی و روانی بهتری نسبت به پرسپولیس قرار دارد و آبی‌پوشان پایتخت با برنده شدن در این دیدار می‌توانند کلید قهرمانی این فصل را بدست آورند. از طرف دیگر تیم پرسپولیس انسجام بالایی دارد و به دنبال کم‌کردن فاصله امتیاز است.

 

فریبا در مورد خریدهای خارجی استقلال افزود: «رافائل سیلوا» آنقدر با تیم هماهنگ بوده که انگار از اول فصل با تیم تمرین می‌کند. او بازیکن دو پایی است که می‌تواند بازی‌سازی را از عقب زمین انجام دهد و به نظر بنده استقلال می‌تواند با وجود این بازیکن و عارف غلامی به سیستم ۲-۵-۳ خود برگردد. آمانوف نیز بازیکن دونده و با قدرت حمل توپ بالایی است و نیاز به زمان بیشتری دارد تا به هماهنگی لازم با تیم برسد.

 

وی در مورد خریدهای پرسپولیس نیز بیان کرد: این تیم هم خریدهای خارجی خوبی داشته که می‌توانند به آن‌ها در ادامه لیگ کمک کنند. 

 

پیشکسوت استقلال در پاسخ به اینکه چه بازیکنانی می‌توانند ستاره شهرآورد باشند، گفت: از تیم استقلال می‌توان «مهدی مهدی‌پور» و «امیرحسین حسین‌زاده» را نام برد و از تیم رقیب «میلاد سرلک» و «وحید امیری» را جزو بازیکنانی دانست ک می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند.

 

نود و هشتمین شهرآورد پایتخت روز پنجشنبه بیست و ششم اسفندماه ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و سرخآبی‌های پایتخت برای چهارمین بار در سال ۱۴۰۰ رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------