هشدار کلوپ به شاگردانش با وجود رسیدن به یک امتیازی سیتی/ آلگری: متحمل شکست زشتی شدیم



 یورگن کلوپ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی لیورپول با وجود رسیدن به یک امتیازی سیتی به بازیکنانش هشدار داد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، یورگن کلوپ به ستاره های لیورپول هشدار داد که  پس از پیروزی حیاتی ۲-۰ مقابل آرسنال هنوز چیزی به دست نیامده است. تیم کلوپ با گل‌های دیوگو جوتا و روبرتو فیرمینو در ورزشگاه امارات فاصله خود را با منچسترسیتی صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. نهمین پیروزی متوالی لیورپول در لیگ، سرنوشت قهرمانی را در دستان آنها قرار می دهد زیرا در صورت پیروزی در ۹ بازی باقی مانده خود، از جمله دیدار با منچسترسیتی جام را به دست خواهند آورد.

 

یورن کلوپ گفت: همه چیز برای ما خوب است اما حریفان همه با کیفیت هستند و چیزی عوض نشده است. واقعاً زیاد به سیتی فکر نمی‌کنم، این حقیقت است. من می دانم که تنها شانس ما این است که در بازی های خود برنده شویم زیرا حریف ما منچسترسیتی تیم قدری است و توانایی شکست دادن هر تیمی را دارد. در چند سال گذشته، ما یکدیگر را به سطوح بسیار خوبی رسانده‌ایم. ما سه یا چهار هفته دیگر با سیتی بازی می‌کنیم و سپس می‌توان شاید درباره تیم قهرمان صحبت کرد.

 

او در پایان گفت: امیدوارم همه بازیکنان از بازی های بین المللی با آمادگی کامل برگردند. سپس یک بازی زودهنگام مقابل واتفورد داریم. بهتر است یک امتیاز از منچسترسیتی عقب باشیم تا ۱۴ امتیاز.

 

کلوپ همچنین از ترنت الکساندر-آرنولد، مدافع راست پس از پیروزی برابر آرسنال  برای تمجید از آنها استفاده کرد. سرمربی قرمزها گفت: اگر کسی می گوید ترنت نمی‌تواند دفاع کند، باید به سراغ من بیاید. راستش، من دیگر نمی توانم این چیزهای پوچ را بشنوم. نمی دانم این پسر باید چه کار کند!

 

لیورپول علاوه بر رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی نیز مدعی قهرمانی است و پیش از این نیز توانسته قهرمانی در جام اتحادیه را به دست بیاورد.

 

آلگری: متحمل شکست زشتی شدیم

سرمربی یوونتوس بعد از شکست برابر ویارئال به انتقاد از سبک بازی حریف پرداخت.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، یوونتوس که در دیدار رفت برابر ویارئال در اسپانیا یک تساوی ارزشمند به دست آورده بود در دیدار برگشت تنها در 12 دقیقه 3 گل دریافت کرد تا حذف تلخی از لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

 

 یورگن کلوپ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

آلگری سرمربی یووه در نشست خبری بعد از بازی گفت: ویارئال با همه بازیکنان خود جلو دروازه صف کشیده بود و منتظر استفاده از ضد حمله بود. ما متحمل یک شکست زشت شدیم. نمی توانم از بازیکنانم انتقاد کنم چرا که آنها نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

 

او ادامه داد: می‌خواهم که به اونای امری تبریک بگویم چرا که او در مسیر درستی است. به هر حال این فوتبال است و گاهی اوقات نتیجه به نفع شما است و گاهی هم به ضرر.

 

آلگری در پایان گفت: فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. بازیکنان ویارئال دوست داشتند که بازی به وقت های اضافی کشیده شود. ما پنالتی های بدی به حریف دادیم. گل های که خوردیم باعث شد تا تمرکز خود را از دست دهیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------