آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

عذرخواهی فرماندار مشهد از مردم به خاطر بروز برخی حواشی در بازی ایران و لبنان



تیم‌‌های ملی ایران و لبنان ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
فرماندار مشهد از مردم به‌خاطر بروز برخی حواشی و اتفاقات بازی تیم‌‌های ملی ایران و لبنان و هوادارانی که نتوانستند برای دیدن مسابقه فوتبال وارد ورزشگاه امام رضا(ع) شوند، عذرخواهی کرد.

به گزارش تسنیم از مشهد مقدس، محسن داوری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق اعلام هیئت فوتبال بنا بود تنها بلیت‌فروشی برای 50درصد از ظرفیت ورزشگاه امام رضا(ع) انجام شود اما با توجه به استقبال هواداران 23هزار نفر وارد ورزشگاه شدند و ظرفیت تکمیل شد.

 

وی افزود: بسیاری از شهروندان با وجود در دست داشتن بلیت متأسفانه موفق نشدند وارد ورزشگاه شوند و از تماشای بازی محروم ماندند البته حجم زیاد هواداران پشت ورزشگاه مانع شد این افراد وارد ورزشگاه شوند.

 

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: تصاویر بسیاری منتسب به حواشی بازی روز گذشته ایران و لبنان در فضای مجازی منتشر شده است و برای روشن شدن مسائل در حال پیگیری هستیم.

 

داوری خاطرنشان کرد: از اینکه جمعیت زیادی نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و مسابقه فوتبال بین تیم‌های ملی ایران و لبنان را از نزدیک تماشا کنند، عذرخواهی می‌کنم.

 

فرماندار مشهد بابت حاشیه‌های اجرایی دیدار روز گذشته ایران ـ لبنان در حالی عذرخواهی کرده است که هیئت فوتبال خراسان رضوی و در رأس آن «احسان اصولی» هنوز بابت این هزینه‌سازی‌ها واکنش مناسبی نداشته‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------