آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

گواردیولا: اینگونه شانسی برابر رئال مادرید نداریم / سیمئونه: طعنه به سیتی؟ تیم خودم را تشویق کردم



 گواردیولا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بازی کردن مقابل اتلتیکومادرید را دشوار توصیف کرد. 

 منچسترسیتی که در مسابقه رفت در انگلیس برابر اتلتیکو با یک گل به پیروزی رسیده بود، در خانه این تیم مقاومت جانانه ای به خصوص در نیمه دوم داشته و در نهایت با تساوی بدون گل راهی دور نیمه نهایی شد. پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اعتراف کرد تیمش در نیمه دوم مسابقه امشب خوش شانس بوده و با این عملکرد، کار آنها در مرحله بعد برابر رئال مادرید دشوار خواهد بود.

 

پپ گواردیولا گفت: "اتلتیکومادرید مدافع عنوان قهرمان لیگ اسپانیا است. آنها با انرژی بالایی در طول مسابقه بازی کرده و در نیمه دوم بهتر از ما عمل کردند. ما در ۴۵ دقیقه دوم و ما خوش شانس بودیم که گل نخوردیم. در نیمه اول موقعیت هایی داشتیم و در نهایت حالا در با شایستگی موفق به راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شده ایم.

 

اتلتیکومادرید حریف بسیار سرسختی محسوب می شود. همه تیم‌های حاضر لیگ قهرمانان به خانه این تیم آمده و شرایط دشواری را تجربه می کنند، بنابراین مهم این بود که بتوانیم به دور بعدی راه پیدا کنیم.

 

بازی مرحله بعد؟ رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان اروپاست و مقابل این تیم مسابقه سختی در انتظار سیتی خواهد بود. اگر برابر رئال مادرید نیز نمایشی مثل عملکرد نیمه دوم بازی امشب مقابل اتلتیکومادرید داشته باشیم، شانسی برای صعود به فینال پیدا نمی کنیم. درگیری های آخر مسابقه؟ حرفی برای گفتن نیست. نمی دانم و نمی توانم در مورد کارهایی که دیگران انجام می دهند صحبت کنم.

 

بازیکنان آسیب دیده منچسترسیتی؟ ما در دردسر بزرگی افتاده ایم. نمی‌توانیم فراموش کنیم که سه روز پیش بازی کرده، در ادامه سفر کردیم و به اینجا آمدیم، الان بازیکنان مصدوم زیادی در ترکیب خود داریم و من نمی‌دانم در هفته‌های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد."

 

سیمئونه: طعنه به سیتی؟ تیم خودم را تشویق کردم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید مدعی شد به عملکرد بازیکنان خود در مقابل منچسترسیتی افتخار می کند.

 

 گواردیولا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

اتلتیکومادرید که در دیدار رفت با یک گل در انگلیس مقابل سیتی مغلوب شده بود، امشب به خصوص در نیمه دوم حملات زیادی را روی دروازه این تیم ترتیب داده و البته در نهایت موفق به گلزنی شد. دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی روخی بلانکوس بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان تاکید کرد بازیکنان این تیم با تمام توان برای صعود مبارزه کردند و هواداران به این عملکرد افتخار می کنند.

 

دیگو سیمئونه گفت: "عملکرد تیم در این دیدار به ما احساس غرور داد. مردم نیز تیمی را دیدند که مبارزه کرد و به عملکرد اتلتیکومادرید افتخار می کنند، زیرا ما همه کار برای صعود از این مرحله انجام دادیم. بازیکنان اتلتیکو آنچه هواداران به دنبال آن بودند را در زمین مسابقه ارائه دادند و به ندرت هواداران پس از حذف به شما احترام گذاشته و تیم را تشویق می کنند، اما در پایان مسابقه این اتفاق رخ داد.

 

آنچه برای من واضح است این بوده که ما به عملکرد خود و به نحوه مبارزه در این دیدار افتخار می کنیم. از لیگ قهرمانان حذف شدیم و این و این دردناک است. حرفی برای گفتن نیست و همیشه داوری در زمین حضور دارد که همه چیز را کنترل کند. به رقیب تبریک می گویم، زیرا نمایشی خوب ارائه داده و فوتبال همیشگی خود را بازی کرد. 

 

کارت قرمز به فیلیپه؟ صحنه آنقدر دور بود که ما نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است. داور به من گفت که فیلیپه بازیکن منچسترسیتی را لگد کرده است. افراد زیادی در آن صحنه حاضر بودند و من چیزی ندیدم.

 

تشویق طعنه آمیز سیتی بابت وقت کشی؟ من؟ نه، من بازیکنان تیم را تشویق کرده و از آنها بابت تلاشی داشتند قدردانی می کردم. چگونه می توانم بازیکنان را تشویق نکنم؟"

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------