لیونل مسی سفیر گردشگری عربستان شد



 لیونل مسی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
با اعلام وزیر گردشگری عربستان سعودی لیونل مسی به عنوان سفیر گردشگری این کشور منصوب شد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از عرب نیوز، وزیر جهانگردی عربستان با استقبال از ستاره آرژانتینی فوتبال در فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز اعلام کرد این فوق ستاره آرژانتینی به عنوان سفیر توریسم این کشور انتخاب شده است.  لیونل مسی پس از اعلام سازمان گردشگری عربستان مبنی بر اینکه فوتبالیست پاری سن ژرمن و آرژانتین سفیر رسمی جدید این کشور است، وارد جده شد.

 

احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان سعودی در پیامی که در توییتر منتشر کرد نوشت: از حضور لیونل مسی در عربستان خوشحالم. ما برای کشف گنج دریای سرخ و تاریخ باستانی مان هیجان زده هستیم. این اولین سفر او به عربستان نیست و آخرین هم نخواهد بود.

 

مسی به همراه جمعی از دوستانش وارد فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز جده شد. بلافاصله پس از آن، عکس هایی در رسانه های اجتماعی از استقبال از این فوق ستاره منتشر شد و خیلی‌ها در آن زمان منتظر دلیل سفر مسی به عربستان بودند.

 

با انتشار خبر سمت جدید او به عنوان سفیر گردشگری در شبکه های اجتماعی، کاربران زیادی از جمله فوتبالیست های عربستانی از وزارت گردشگری به دلیل جذب وی تمجید کردند.

 

سامی الجابر مهاجم سابق تیم ملی الهلال و عربستان سعودی در این باره گفت: داشتن مسی به عنوان سفیر گردشگری عربستان سعودی به دلیل تأثیر زیادی که دارد، یک گام بسیار متمایز و منحصر به فرد است که تأثیر مثبتی بر موقعیت جده به عنوان یک مقصد گردشگری دارد.

 

محمد السادان کاربر توییتر نیز نوشت: به عنوان یکی از طرفداران مسی، از همکاری با او هیجان زده هستم. او به افراد بیشتری کمک می‌کند تا این کشور شگفت انگیز به نام عربستان سعودی بیشتر برای مردم جهان شناخته شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------