بیانیه باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی استقلال



  باشگاه پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه قهرمانی این فصل را از دست داد، در پیامی هواداران این تیم را خطاب قرار داد و از آنها درخواست حمایت تا پایان فصل را داشت. 

به گزارش  ورزش سه ، در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل، استقلال با اختلاف 9 امتیازی موفق شد قهرمانی لیگ بیست و یکم را از آن خود کند. باشگاه پرسپولیس بعد از تحمل سومین شکست فصل خود و از دست رفتن قهرمانی در این فصل، در بیانیه‌ای خطاب به هواداران، از آنها درخواست کرد حمایت خود را برای موفقیت دوباره ادامه دهند. در این پیام این‌طور آورده شده است:

 

هواداران عزیز پرسپولیس!

تیم محبوب شما به دلایل متعدد که باید در پایان فصل بررسی شود، قهرمانی را از دست داده است. ما می‌دانیم برای شما که تیم‌تان ۵ فصل پیاپی، سزاوارانه قهرمان لیگ شده‌، جام حذفی برده‌، پیروزی در سوپرکاپ را جشن گرفته‌ و دو بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌، تحمل این روزها چقدر دشوار است.

  

این را هم می‌دانیم که هیچ‌کدام از آن پیروزی‌ها و جام بالای سر بردن‌ها، بدون حمایت شما ممکن نمی‌شد. شما بودید که در سخت‌ترین لحظات، زمانی که تیم، قهرمانی را روز آخر از دست داد و همه بازیکنان به پهنای صورت اشک می‌ریختند، وقتی پنجره بسته شد و با ۱۴ بازیکن به فینال آسیا رسیدیم، پشت تیم ایستادید، دستش را گرفتید و تا بالاترین قله‌ها بردید.

 

پرسپولیس، امروز دوباره به حمایت شما نیاز دارد. درست است که قهرمانی را از دست داده اما هنوز فصل به پایان نرسیده. نیاز داریم دوباره در کنار هم بایسیتم. برای بازیکنان و کادرفنی تیم دست بزنیم و از آن‌ها بخواهیم تا لحظه آخر لیگ بجنگند.

 

یکی از زیباترین و در عین حال تاثیرگذارترین پایان‌ها برای پرسپولیس، روز آخر لیگ ۹۵-۹۴ بود‌. به ظاهر همه چیز را در روز آخر از دست دادیم و قهرمان نشدیم اما، رفتاری که در آن روز تاریخی نشان دادیم، برای همیشه پرسپولیس را از دیگر باشگاه‌های ایرانی متفاوت کرد. دست تیم‌مان را گرفتیم، اشک‌هایش را پاک کردیم، دلداری‌اش دادیم و کنارش ماندیدم تا قدرتمندتر بازگردد و ۵ سال پیاپی به ما شادی و افتخار هدیه بدهد.

 

امروز دوباره پرسپولیس نیاز به حمایت دارد. کنارش بمانیم، حمایتش کنیم و اجازه بدهیم فصل که تمام شد، در فضایی آرام و به دور از احساسات، دوباره خودش را ترمیم کند.

 

این راه را ما یک بار با هم رفته‌ایم و پایان روشنش را دیده‌ایم. صبور باشیم و دوباره قدم در راه بگذاریم.

 

به امید روزهای بهتر

زنده باد پرسپولیس!

  

ناراحتی برانکو از ناکامی پرسپولیس

ایسنا نوشت: سرمربی سابق کروات پرسپولیس نسبت به قهرمان نشدن پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد.

 

  باشگاه پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران دیشب (شنبه) ۲ بر یک برابر سپاهان شکست خورد و با توجه به پیروزی ۲ بر یک استقلال برابر فولاد، عملا شانس قهرمانی را از دست داد تا آبی پوشان تهرانی بعد از ۹ سال جشن قهرمانی بگیرند.

 

برانکو ایوانکوویچ در واکنش به این موضوع اظهار کرد: از اینکه پرسپولیس قهرمان نشد ناراحت هستم. فوتبال همین است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------