آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

واکنش قلعه نویی به اظهارات جنجالی رحمتی



اخبار,اخبارورزشی, قلعه نویی


 اخبار ورزشی - واکنش قلعه نویی به اظهارات جنجالی رحمتی

سرمربی استقلال در جمع دوستانش قسم خورد كه هرگز چنین حرفی را كه چرا رفتی تلویزیون و برای حجازی گریه كردی، به رحمتی نگفته و او دروغ می‌گوید.

امیر قلعه نویی، پس از مصاحبه سید مهدی رحمتی و وقتی مطلع شد این دروازه بان به رسانه‌ها گفته قلعه‌نویی به من گفت چرا در تلویزیون برای ناصر حجازی اشک ریخته ای، به این موضوع واكنش نشان داد و گفت فعلا نمی‌خواهم حرفی بزنم اما به زودی جواب این حرف ها را می دهم.

 ر همین رابطه یكی از نزدیكان قلعه‌نویی خبر از واكنش تند سرمربی استقلال علیه شاگرد سابقش داد و گفت: «قلعه‌نویی در جمع دوستانش قسم خورد كه هرگز چنین حرفی را كه چرا رفتی تلویزیون و برای حجازی گریه كردی، به رحمتی نگفته و او دروغ می‌گوید.»

 این فرد نزدیك به قلعه‌نویی، مصاحبه رحمتی را نادرست دانست و گفت: «قلعه‌نویی زرنگ‌تر از این حرف‌ها است كه چنین حرفی را به رحمتی زده باشد.»

 گفته می‌شود قلعه‌نویی به كلیه اعضای كادر فنی و حتی مسئولین باشگاه اعلام كرده كه هرگز علیه رحمتی صحبتی نكنند تا به وقتش خودش جوابش را بدهد.

 این فرد نزدیك به قلعه‌نویی همچنین خبر از وساطت دوستان مشترك سرمربی و دروازه‌بان سابق استقلال، برای جلوگیری از ادامه‌دار شدن این ماجرا داد.
 اخبار ورزشی - بانک ورزش

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------