آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

پیش بینی مورینیو درباره قهرمان جام جهانی فوتبال



اخبار,اخبارورزشی,مورینیو


اخبار ورزشی - پیش بینی مورینیو درباره قهرمان جام جهانی فوتبال

سرمربی پرتغالی چلسی معتقد است که برزیل با وجود در اختیار نداشتن دو ستاره کلیدی خود آلمان را شکست خواهد داد و در نهایت عنوان قهرمانی را به دست خواهد آورد.

  جام جهانی 2014 برزیل به اوج حساسیت خود نزدیک شده است و تنها چهار تیم برزیل، آلمان، آرژانتین و هلند برای کسب عنوان قهرمانی شانس دارند. هرچند برزیل دو مهره اصلی و کلیدی خود، نیمار و تیاگو سیلوا را در اختیار ندارد اما ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید همچنان معتقد است که این تیم بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

 مورینیو گفت: «بر این باورم که در نهایت این برزیل خواهد بود که جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد، چرا که بازیکنان این تیم هر آنچه را که در توان دارند رو خواهند کرد تا مردم کشورشان را در این شرایط حساس خوشحال کنند. برزیل تیم جنگجو و پر تلاشی است هر چند که در دوران اوج خود به سر نمی‌برد.»

او ادامه داد: «برزیل ششمین قهرمانی خود در جام جهانی را این بار در خانه به دست خواهد آورد. هر چند که این تیم دو مهره کلیدی خود به نام‌های نیمار و تیاگو سیلوا را در اختیار ندارد، اما من معتقدم که این تیم قهرمان خواهد شد. شک نکنید نبود نیمار و سیلوا برزیل را برابر آلمان اذیت می کند، اما در نهایت این تیم میزبان خواهد بود که از این مرحله صعود خواهد کرد. نباید فراموش کنیم که آلمان تیم بسیار خوب و قوی است، اما تنها یک نقطه ضعف دارد و آن این که یک مهاجم نوک طراز اول ندارد. تنها مهاجم نوک این تیم میروسلاو کلوزه است که او هم از نشاط جوانی برخوردار نیست و مناسب چنین بازی‌های بزرگی نیست. با این حال آلمان ثابت کرده است که با هدایت یوآخیم لوو می تواند این مشکل را هم حل کند.»

سرمربی چلسی در ادامه سخنان خود به ستایش از مانوئل نویر، سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان پرداخت و گفت: «نویر دروازبان بسیار خوبی است و یک وزنه سنگین برای آلمان‌ها به شمار می آید. او توانایی بازیخوانی بسیار بالایی دارد و به خوبی به عنوان یک مدافع خط دفاعی تیمش را پوشش می دهد. او واقعا دروازبان خوبی است و می تواند کمک بسیار زیادی به تیمش کند.»

مورینیو تنها مربی نیست که به ستایش از نویر می پردازد. پیش از این هم بسیار از کارشناسان به ستایش از این سنگربان پرداختند و او را به بهترین دروازبان حال حاضر فوتبال جهان خوانده بودند.
اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------