آخرین اخبار ورزشی

,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

عکس | تصویری از خسارت شدید به خودروی حامل بازیکنان تراکتور بعد از حمله هواداران در تبریز

به گزارش چندثانیه؛ گروهی از هواداران خشمگین تراکتور که برای اعتراض به اعضای تیم مقابل فرودگاه تبریز تجمع کرده بودند، بعد از…

واکنش 3 مربی به یک اتفاق تاریخی



اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزيل

 

 اخبار ورزشی - واکنش 3 مربی به یک اتفاق تاریخی/ لوو ، اسکولاری و سابه یا و شکست برزیل

 مربی بعد از بازی می دانست که تازه نوبت جواب پس دادن اوست. او که یک عمر در دوران فوتبالش صدایش می زدند پاچوبی ، یک چیزی تو مایه های تیر دروازه خودمان!

به گزارش خبرآنلاین ؛ شاید الان که چند ساعتی از باخت گذشته ، فیلیپ اسکولاری به فکر سفر به کویت است. او که به عنوان یک ناجی به تیم ملی کشورش برگشته بود حالا منفورترین برزیلی دنیاست. حتی منفور تر از فرد هالک و البته این قدر شهامت دارد که این مسئولیت را بر عهده بگیرد که پیشمرگ بازیکنانش باشد:« حق باشماست ، این شکست را قبول می کنم. ما در 6 دقیقه 4 گل خوردیم و نابود شدیم اما دنیا به آخر نرسیده. شنبه بعد هنوز یک بازی دیگر هم داریم! من به آینده امیدوارم.»

او سعی می کند امید را زنده نگه دارد درحالی که باید روزهای سختی را پس از این سپری کند. در روزهایی که دولت بخاطر شکست تیم او زیر فشار بزرگی می رود. این شکست این قدر دردناک بود که حتی مربی تیم حریف هم به آن واکنش نشان دهد:« می توانم برزیلی ها را درک کنم. با اسکولاری و تیمش همدردی می کنم. من خودم این حس را در آلمان و در جام جهانی 2006 در کشورم تجربه کردم و الان می دانم آنها چه می کشند.»

و البته سابه یا سرمربی آرژانتین . او که تیمش پای بازی دیگر نیمه نهایی است. آنها حالا نماینده آمریکای جنوبی هستند برای حفظ یک جادو. اینکه بتوانند جام را در آمریکای جنوبی نگه دارند. او که تیمش منفور ترین تیم برای برزیلی ها بوده حالا دیگر برای کل آمریکای جنوبی یک سرمایه است. او درباره آنچه در این بازی برای برزیل اتفاق افتاده می گوید:« فقط دیدیم که فوتبال دیوانه وار ترین بازی دنیاست. کی فکر می کرد نتیجه بازی این طور باشد؟»
  اخبارورزشی - خبر آنلاین
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------