آخرین وضعیت مدیرعاملی پرسپولیس!



اخبار,اخبارورزشی, باشگاه پرسپولیس

 

  اخبار ورزشی  - نه طاهري، نه شخص ديگر؛
آخرین وضعیت مدیرعاملی پرسپولیس!

تقریباً دو ماه‌ونیم به پایان سال باقی‌مانده است، سالی که باید براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تکلیف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شده و طبق قانون به بخش خصوصی واگذار شود.

 بحث واگذاری دو باشگاه  استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی جدی‌تر از گذشته باشد. وزارت ورزش و جوانان هم تمایلی به اداره این دو باشگاه پر‌هزینه و دارای طرفدار میلیونی ندارد و به قول معروف به شدت دنبال این موضوع است که استقلال و پرسپولیس را حداکثر تا پایان اسفند‌ماه 93 به بخش خصوصی واگذار کند. چند گروه مختلف از جمله پروین، هدایتی و عابدینی از یک طرف، کریم باقری و دوستانش از طرف دیگر به دنبال خرید سهام باشگاه پرسپولیس هستند اما براساس قانون خصوصی‌سازی قرار است آگهی فروش هر دو باشگاه چندی دیگر در رسانه‌های کثیر‌الانتشار چاپ شود تا خریداران جلو آمده و از طریق مزایده، شانس خود را برای در اختیار گرفتن استقلال و پرسپولیس امتحان کنند.


لابد می‌پرسید: هدف شما از نوشتن این مطلب چیست؟
همان طور که مستحضر‌ید پس از بازداشت حمید‌رضا سیاسی مدیر‌عامل پرسپولیس، این باشگاه مدت‌ها بدون مسئول بود و کار‌ها روی زمین ماند تا آنکه از سوی وزارت ورزش و جوانان علی‌اکبر طاهری به عنوان مدیر‌ تام‌الاختیار باشگاه پرسپولیس برگزیده شد. هرچند نایب‌رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیر تام‌الاختیار این باشگاه حق امضا دارد اما طاهری هیچ تمایلی به مدیر‌عامل شدن ندارد.

 علی‌اکبر طاهری اصلاً مصاحبه نمی‌کند و این وظیفه را به مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس واگذار کرده است زیرا اعتقاد دارد در این شرایط صلاح نیست خیلی حرف بزند. شاید هم حق با طاهری باشد که تمایلی به مدیر‌عاملی یا مصاحبه ندارد زیرا او یا هرکس دیگری که به عنوان مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس برگزیده شود حداکثر تا دو ماه و نیم آینده می‌تواند روی این صندلی بنشیند. وزارت ورزش و جوانان و در این راستا اعضای هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس نیز برنامه‌ای برای انتخاب مدیر‌عامل این باشگاه به دلیل فوق ندارند که البته باید به همه این دوستان حق داد!‌

بر همین اساس می توان گفت که پرسپولیس مدیر‌عامل دو ماه‌ونیمه انتخاب نمی‌کند!

 اخبارورزشی  - خبر ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------