آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

یک انتصاب جدید در باشگاه پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,محمد پنجعلی

طی حکمی از سوی قائم مقام باشگاه پرسپولیس پیشکسوت این باشگاه به عنوان رئیس آکادمی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب شد.

به گزارش جام نیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین نژادفلاح پس از بررسی‌ها و گفت‌وگوهای صورت گرفته طی حکمی کاپیتان سابق پرسپولیس، تیم ملی و منتخب آسیا  را به عنوان رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس منصوب کرد.محمد پنجعلی که اخیراً با موفقیت در دوره پیشرفته مربیگری، موفق به اخذ مدرک حرفه‌ای مربیگری شده است، از دهه پنجاه به پرسپولیس پیوست و در طول سه دهه و برای 18 سال برای پرسپولیس بازی کرد.

او برای 13 سال نیز در عضویت تیم ملی ایران بود و در مقطعی همزمان بازیکن - مربی پرسپولیس بود. وی در دو دوره سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بوده و عضویت در هیئت مدیره پرسپولیس را نیز تجربه کرده است.

پنجعلی پیش از این در دوران مدیریت حبیب کاشانی نیز مسئولیت تیم‌های پایه فوتبال پرسپولیس را بر عهده داشته است و به گواه اکثر کارشناسان فوتبال ایران، از گذشته تاکنون جزو نوادر و نوابغ این رشته بوده است.

 به گزارش جام نیوز، پنجعلی بعد از این انتصاب اظهار کرد: امروز صبح به باشگاه آمدم و جلسه خوبی با مسئولان باشگاه برگزار کردیم. در نهایت به عنوان مدیر آکادمی باشگاه انتخاب شدم. فردا جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و درباره مربیان تیم‌های پایه تصمیم‌گیری خواهیم کرد.


  اخبار  ورزشی  -  جام  نیوز 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------