اسامی جدید داوطلبان برای ارزیابی تخصصی دکتری ۹۸ منتشر شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اسامی داوطلبان دعوت شده به مرحله ارزیابی تخصصی دکتری همچنین کد رشته محل های جدید برای انتخاب رشته در این مقطع تحصیلی اعلام شد.

به گزارش ایرنا به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، کد رشته محل‌های جدید در پذیرش دانشجوی دکتری ۹۸ که به تایید دفتر گسترش وزارت علوم رسیده است، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

 

با توجه به اینکه تعداد زیادی از داوطلبان پذیرفته شده در انتخاب رشته دکتری، حد نصاب لازم برای ارزیابی تخصصی دانشگاه ها را کسب کرده اما برای این مرحله، معرفی نشدند، اعتراض های آنان توسط دانشگاه ها بررسی و برخی مراکز آموزش عالی کشور حد نصاب خود را پایین آوردند.

 

سازمان سنجش آموزش کشور ضمن اعلام اسامی داوطلبانی که می توانند در مرحله ارزیابی تخصصی دانشگاه ها شرکت کنند، امکان انتخاب کد رشته محل های جدید را هم فراهم کرده است.

 

بر اساس اعلام این سازمان، تمام داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان برای مصاحبه قرار گرفته اند، در صورت تمایل بر اساس برنامه زمانی انجام مصاحبه به دانشگاه ها مراجعه کنند.

 

سازمان سنجش به داوطلبان توصیه کرد که قبل از مراجعه برای شرکت در مصاحبه ابتدا به سایت دانشگاه مربوط مراجعه تا در صورت تغییر برنامه زمانی مصاحبه، به منظور مراحل ارزیابی تخصصی اقدام کنند.

 

این سازمان در تذکری تاکید کرد داوطلبانی که اسامی آنها در سایت سازمان منتشر شده است در صورت تمایل ضمن شرکت در مراحل مصاحبه برای تعیین اولویت، می توانند کد رشته محل های جدید را در فرم انتخاب رشته خود وارد کنند.

 

این امکان از اول مردادماه امسال در سایت این سازمان فراهم و بر اساس توضیحاتی که اعلام می شود، داوطلبان می توانند اقدام لازم را انجام دهند،

 

در غیر این صورت، در رشته محل های مربوط گزینش نخواهند شد.

 

هشت کد رشته محل جدید برای دانشگاه های تربیت مدرس، علامه طباطبایی، فردوسی مشهد، تهران، بجنورد و پژوهشگاه دانش های بنیادی به تایید دفتر گسترش وزارت علوم رسیده است که امکان انتخاب رشته داوطلبان دکتری را فراهم کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------