اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ارشد فراگیر پیام‌نور اعلام شد



اخبار,اخبار دانشگاه,آزمون ارشد فراگیر پیام‌نور
اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ارشد فراگیر پیام‌نور از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش فارس، در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۸ برای پذیرش دانشجو در ۱۸۶ کد رشته امتحانی شامل ۱۲۲ کد رشته امتحانی علوم انسانی،‌ ۲۸ کد رشته امتحانی علوم پایه، ۲۵ کد رشته امتحانی فنی مهندسی، ۸ کد رشته امتحانی کشاورزی و منابع طبیعی و ۳ کد رشته امتحانی هنر، تعداد ۶۵ هزار و ۷۷۰ داوطلب ثبت‌نام نموده‌اند که از این تعداد۳۴ هزار و ۶۶۶ نفر زن و ۳۱ هزار و ۱۰۴ نفر مرد بوده‌اند. 

 

براساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون مذکور برای تعداد ۶۵ هزار و ۷۷۰ داوطلب ثبت نام کننده در صبح روز جمعه ۲۲ آذر ماه ۹۸ در ۸۲ شهرستان مختلف کشور برگزار گردید. 

 

از تعداد ۶۵ هزار و ۷۷۰ داوطلب ثبت‌نام کننده تعداد ۴۷ هزار و ۶۶۸ داوطلب در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۱۸ هزار و ۱۰۲ داوطلب در جلسه آزمون غایب بودند. به عبارت دیگر ۷۲.۴۸ درصد داوطلبان در جلسه آزمون حاضر و ۲۷.۵۲ درصد غایب بوده‌اند. 

 

براساس این گزارش، ۷۲.۴۸ درصد  داوطلبان در جلسه آزمون حاضر و ۲۷.۵۲ درصد غایب بوده‌اند. از تعداد ۴۷ هزار و ۶۶۸ داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد ۲۵ هزار و ۹۶۰ نفر زن و ۲۱ هزار و ۷۰۸ نفر مرد بودند به عبارت دیگر ۵۴.۴۶ درصد حاضرین در جلسه آزمون زن و ۴۵.۵۴ درصد انان مرد بودند. 

 

براساس برنامه‌زمانی پیش‌بینی شده براساس ضوابط گزینش نهایی انجام و فهرست اسامی تعداد ۱۵ هزار و ۲۰۳ نفر پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون امروز سه‌شنبه اول بهمن ماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموز کشور قرار گرفته است. 

 

تمام پذیرفته‌شدگان مذکور برای اطلاع دقیق از تاریخ و چگونگی ثبت‌نام خود می‌توانند از روز دوشنبه ۷ بهمن ماه ۹۸ به سایت اینترنتی دانشگاه پیام نور مراجعه نمایند بدیهی است عدم مراجعه به موقع برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی می‌گردد. 

 

ضمنا اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در این رابطه نیز به همراه فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان بر روی سایت سازمان قرار دارد. 

 

لازم به ذکر است که کارنامه تمام داوطلبان شرکت‌کننده در جلسه آزمون (حاضرین در جلسه آزمون) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است؛ لذا داوطلبان پس از رویت کارنامه نتیجه آزمون خود در صورت هرگونه سوال می‌ّایست منحصرا از طریق سیستم ارسال درخواست الکترونیکی سایت سازمان اقدام نمایید از مراجعه حضوری جدا خودداری کنند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------